11 Ekim 2014 Cumartesi

Su ve Ateş



"Tesadüf diye birşey yoktur. Olması gerektiği için olur..."

"Gözlerin uçurum gibi... Düşmekten korkuyorum ama beni içine doğru çekiyo. Sende hiç bi şey az değilmiş gibi. Ya cenneti ya cehennemi verirsin sanki..."

"Ben bir toz zerresiyim.Rüzgarların savurup, bulutların taşıdığı. Yağmurlara karışıp bilmediği diyarlara yağan, kaderine mahkum... Ben bir toz zerresiyim. Her şeye razı..."

"Bilmezdim bu derdin seni yolundan, beni solumdan edeceğimi..."

9 Ekim 2014 Perşembe

Kitap Tutkunları İçin Orjinal Dekorasyon Fikirleri

Kitap deyince akan sular durur bende. Bu aralar baya ara versem de eskisi gibi kitaplarla sarmaş dolaş olacağım günleri sabırsızlıkla bekliyorum :)

Kitaplara benim gibi hayran olan, evindeki kitaplığa ayrıyeten bir önem veren insanlar için, harika dekorasyon fikirleri olabiliyor. Ben evimdeki eski hasır sepetleri dergilerimi koymak için değerlendiriyorum mesela. Hem otantik bir hava katıyor hem de orjinal görüntüsü herkesin çok hoşuna gidiyor :)

Bugün bir sitede gördüğüm kitap dekorasyonu öyle hoşuma gitti ki, sizinle de paylaşmak istedim. Bakalım kitapları nasıl dekorasyonumuza katabiliriz görelim ;)


2 Ekim 2014 Perşembe

Anneliğe Adım Adım Vol.3


*Bugün itibariyle 32. haftaya girdik bebeğim.
Artık kocaman göbüşüme sığamaz olmaya başladın :)
Daha çok hareketlisin.
Ve daha çok tepki veriyorsun seslere.
Boyun 41 cm, kilon 1600 gr'dı iki hafta önce.
Doktorumuz bile şaşırdı ne kadar uzun boyu diye.
Selvi boylu olacak benim kızım :)

29 Eylül 2014 Pazartesi

Konya Meram Bağları


   Konya'nın en güzel ve en yeşil merkez ilçesidir Meram... Bilindiği üzere kurak memleket olarak geçer ve belediyelerin yeni düzenlemeleri olmasa belki de yakında çöl olacak yerlerdendir Konya :)

17 Eylül 2014 Çarşamba

Anneliğe Adım Adım Vol.2

*Kocaman olduk derken, kocaman olmak boyut değiştirdi ve
 biz pilates topu misali büyümeye devam ediyoruz :) 
Şu an 29. haftadayız ve 
gün geçtikçe daha çok zorlanmaya başladım. 


*Ayaklarımdaki ödemler yüzünden sandalet babet tarzı ayakkabılar giymek işkence gibi. 
Sandaletin bile ayağa oturduğu görülmüş müdür? 
Valla ben bizzat gördüm :D
Anam babam annaanne terliği almak gibi bi niyetim var.
Bakalım nasip :D

13 Eylül 2014 Cumartesi

En Huzur Bulduğum Mim...

Kocaman yemyeşil bir bahçem var benim. Asırlık çınar ağacıma, eski türk filmlerden fırlamışçasına kurduğum bir salıncağım var ki en huzur bulduğum yeridir. Salıncakta hafif rüzgar eşliğinde sallanırken yemyeşil güzelliğe bakıp hayallere dalarım.


11 Eylül 2014 Perşembe

Nereden Çıktı Bu Deyimler?

 Sizin de aklınıza gelir mi bazen? Bu kullandığımız deyimler nereden çıktı da geldi yerleşti dilimize? Bir dergide bu konuyla ilgili yapılan araştırmalar anlatılmış ve bazı deyimlerin nereden geldiği bir bir yazılmış. Sizinle de paylaşmak istedim, hadi bakalım bu deyimler nereden gelmiş :)


2 Eylül 2014 Salı

Ordan Burdan Vol.12

*Koskoca yaz mevsimini devirdik.
Durduk, durduk, bekledik.
Tam hava bozuldu, rüzgar yağmur başladı.
Piknik aşkımız kabardı 
:D
Kanımızda var anormallik napacan :D


*Bir sürü plan yapıyorum.
Sonra hepsinden vazgeçiyorum.
Tekrar plan yapıyorum,
Bu sefer içime sinmiyo,
yine vazgeçiyorum.
Bi dengesizlikler, bi tutarsızlıklar.
Hadi hayırlısı :)

30 Ağustos 2014 Cumartesi

Bugün Benim Doğum Günüm...



Baktım olmuyo kendi kendimi mutlu edeyim dedim :) Böyle güzel bir günde doğmuş olmanın verdiği gurur tartışılamaz. Ben bir zafer çocuğuyum ve bundan çok mutluyum. Zafer çocuğuyum  ama adım Zafer değil belirtmek istedim :D

5 Ağustos 2014 Salı

Hamilelikte Kullanılabilecek Cilt Bakım Ürünleri, Güneş Kremi ve Doğal Peeling Tarifi


Hamilelikte Cilt Bakımı İle İlgili İpuçları

Hamilelik döneminde hormonların da katkısıyla vücudumuz ve cildimiz daha çok bakıma ihtiyaç duyuyor. Özellikle hamileliği benim gibi yaz dönemine denk gelen hamileler güneşin zararlı etkilerine çok daha dikkat etmeli. İlk başlarda çok önemsemediğim bir konu olmuştu fakat biraz araştırma yapınca ve çene bölgemde minik lekelenmeler fark edince hemen tedbir almam gerektiğine karar verdim.

1 Ağustos 2014 Cuma

Anneliğe Adım Adım...

*Döndüm dönüyorum derken baya zaman geçmiş :)
Ara ara başınızı ağrıtmaya devam :)
Kurtuluşunuz yok benden :D


*İçimdeki fındık bir nevi büyükçe bir topaç görünümüyle büyümeye devam ediyor.
Sanırım ilk kez içimde bi canlı taşıdığımı bu ay hissetmeye başladım.
- yediğim tepik ve yumruklardan olabilir :D -
Eşimle arasında gizli bi bağ var bu miniğin.
Eşimi kızdırınca "tekme at anneye hadi kızım" diyo ve hiç vakit kaybetmiyo oda :D
O değil çocuk şimdiden şiddet eğilimli olacak ona korkuyorum :D

22 Haziran 2014 Pazar

Uzun Hikaye


Uzun hikaye, güzel hikaye... Bir film de olabilecek her şey var. Aşk, sevgi, özlem, vefa, dostluk, acı... Özellikle ilk sahneleri çok güzel, aile kavramını en güzel şekilde yansıtmışlar. Bir babanın hak arama savaşı ve bunu oğluna aşılaması çok etkileyiciydi...

21 Haziran 2014 Cumartesi

Aşk Kırmızı


Uzun zamandır izlediğim bir filmde hiç bu kadar ağlamamıştım sanırım. Acıklı bir aşk üçlüsü... Aşka dair bildiğim tüm gerçeklerimi unuttum bu film sayesinde...

Yalnızlığın Keyfi



Bir süredir yalnızım... Yalnızlığın, sessizliğin insana verdiği bir huzur var ki hiç göz ardı edilemez. Oldum olası severdim yalnız olmayı. Kendi kendime konuşup sınırsızca düşünmeyi, yalnız başıma çıkıp sevdiğim bir kafede kendime kahve ısmarlamayı ve bundan acayip zevk almayı... Sonra sabahtan akşama kadar amaçsızca film izlemeyi. Kitap okumayı, yazı yazmayı, hayaller kurup üzerinde saatlerce düşünmeyi...

4 Haziran 2014 Çarşamba

Hürriyet Sosyal

İnternet, hayatımızı derinden değiştiren bir buluş oldu. Öyle ki artık seyahat ettiğim ülkede internete bağlanmak; su gibi, yemek gibi önceliklerimin önüne bile zaman zaman geçtiğini fark ediyorum. Eğer bir bloğunuz var ve sosyal medya ile de sıkı sıkıya bağlıysanız bu şart.

İnternet dünyası gittikçe sosyalleşiyor ve sosyal medya hayatımızın hemen her yönünü kapsayacak şekilde büyüyor ve gelişiyor. Artık haberleri sosyal medyadaki linkleri tıklayarak okuyor, fikirlerimizi yine sosyal medya üzerinde paylaşma ihtiyacı duyuyoruz. Sosyal medya dünyayı değiştiriyor. Bu değişime hızlı ayak uyduranlar kazanıyor.

Hurriyet.com.tr, bu konuda en yenilikçi online haber sitelerinden biri olduğunu tekrar ispatlıyor. Dünyada bir ilki gerçekleştirerek, sosyal tabanlı bir haber sitesine dönüşüyor. Artık, ilgilendiğimiz kategorileri işaretleyerek, kendimize özgü bir hurriyet.com.tr oluşturabileceğiz. İlgilenmediğimiz kategorilerin filtre edildiği ve sadece ilgi alanımıza giren içeriklerin listeleneceği bir sayfa bana gayet cazip geliyor.

Yeni Hürriyet deneyimi, sosyal.hurriyet.com.tr adresi üzerinden sunuluyor.


Aynısını Facebook Sayfasında da yapıyorum. İstemediğim veya hoşlanmadığım sayfalardan yapılan paylaşımları engelliyorum. Seyahatteknolojiçevrekitap, sinema gibi içeriklerin olduğu Facebook sayfasını o nedenle sanki bir portalmiş gibi izliyorum ve okuyorum. Artık bunu Hürriyet Sosyal sitesinde de yapabileceğim. Hem gerilere giderek, ana sayfada çıkmayan, ama değerli içeriklere de kolaylıkla ulaşabileceğiz.

Sadece sevilen yazarlar takip edilebiliyor ve hatta diğer okuyucularla tartışma ortamları yaratılabiliyor. Ortak özelliklere sahip kişileri takip edip, onların paylaşımlarını da görebiliyoruz. Kendi fotoğraf veya içeriklerimizi de paylaşabiliyoruz. Yoldaolmak.com ve gezgintech.com web sitelerimde paylaştığım yazıları, Hürriyet Sosyal duvarımda paylaştım.

Hürriyet Sosyal’e üye olmak gayet kolay. Facebook, Twitter veya LinkedIn ile üye olunabiliyor. Sosyal ağlardaki alışkanlıklarımız ile Hürriyet Sosyal kullanırken yabancılık çekmiyoruz. İleride daha iyi bir ara yüze kavuşacağına eminim.

Sisteme üye olduktan sonra Sonra profil fotoğrafı ekliyorsunuz, en üste de cover fotoğrafı koydunuz mu daha da şık duruyor. Artık burada kendi gündeminizi yaratıp, harstag’ler kullanarak içerikleri paylaşabiliyorsunuz. Öne Çıkart butonu ile de bu içeriğinizin Hurriyet.com.tr Ana Sayfa’da gösterilmesi için oyluyorsunuz. Diğer kullanıcların paylaşımlarına yorum yapılıp, onlarla da mesajlaşılabiliyor.

Hürriyet Sosyal, Hurriyet.com.tr’nin ana sayfasının seyrinden koparmıyor. Gündem, Ekonomi, Dünya, Spor gibi ana haber kategorilerine, Sosyal Hürriyet sayfalarının üst kısmındaki menüden doğrudan erişilebiliyor.

Bu açıdan bu yenilikçi yaklaşım ile Hurriyet.com.tr, bir sosyal platform olma yolunda ilerliyor gibi görünüyor.
İçerik: http://gezgintech.com/
Bir boomads advertorial içeriğidir.

24 Mayıs 2014 Cumartesi

Kendimden Haberler Getirdim...

Uzun zaman oldu yazmayalı, çok özledim blogumu da sizleri okumayı da... Zor zamanlar geçiriyoruz yine, hem ülke çapında hem bireysel anlamda.

Geçen hafta biraz hastalandım. 2 haftadır raporluyum ve evdeyim derken dün açılışı yaptım artık. Eeee malum iş bekler :)


Nereden kaptıysam bi enfeksiyon kapmışım. Böylesini ilk kez yaşıyorum. Ne bela bi mikropmuş aldı aldı yere vurdu beni resmen. Tam 1 hafta boyunca ateşim 39'lardan aşağılara inmedi. Malum bebek bekliyorum, ateş düşmedikçe ben daha çok tedirgin oldum, yemeden içmeden kesildim. Elimde buz torbalarıyla gezmekten, soğuk duşlara girip çıkmaktan vücudum da derman kalmadı azizim. Üzerine birde farenjit ve grip ikilisine bulaştım. Ha dedim bi siz eksiktiniz. 3 gün acile git gel seansından sonra 3. günün sonunda gel seni misafir edelim azıcık dediler :) Bir 3 gün de hastanede yattım. Serum takviyesiyle birlikte 1 haftanın sonunda ateşimi düşürdüler. Ateş geçti eee grip ne olacak? Bu sefer bebişi en az etkileyecek şekilde antibiyotik tedavisine başladık.

10 Mayıs 2014 Cumartesi

Mim: Sadece Bir Kelime

Pehito yazmış, çok ta güzel yazmış. Okuyan herkes yapsın demiş, ee bende yapayım o zaman dedim :) Teşekkür ediyorum ve cevaplara geçiyorum :) 

2 Mayıs 2014 Cuma

Ordan Burdan Vol.11

*İş yerinde canımın sıkıldığı bi an aklıma bi muzurluk geldi :D
Eşimi aradım ciddi bi tonla.
Telefonu açar açmaz "hemen bana bi şarkı söyle" dedim.
Şaşırdı gülmeye başladı, o nerden çıktı diye.
Bende "ne gülüyorsun söyle hemen, bekliyorum" dedim ciddi bir tonla.
Başladı söylemeye :D:D
Ama ben kopuyorum telefonda, şarkıyı bitirdi ben kahkaha krizine girdim.
"Manyak" dedi kapattı telefonu :D
Normalde Türk Halk Müziğinden hariç şarkı bilmeyen adam,
-konservatuvar mezunu olmasından dolayı-
 bana söylediği şarkıyla bence tarihe geçmeliydi :D
"Varlığının tiryakisi, yokluğunun delisiyim" 
Bu ne yaa, Allah aşkına :D


10 Nisan 2014 Perşembe

En Lezzetli Kahveler İçin – Kahve Tadımı


Kahve yapısında yaklaşık 800 farklı doğal aromatik kimyasal bulunur. Bu aromatik kimyasallar, yağlar, asitler kahve bitkisinin cinsine, yetiştiği bölgeye, çiftçinin uyguladığı tekniklere göre farklılık gösterir.

8 Nisan 2014 Salı

V For Vendetta


Açıkçası filmi defalarca duyup hep geri plana atmıştım. Geçenlerde ölmeden önce izlenmesi gereken filmler arasında görünce tamam artık dedim kendime,erteleme ve bir an önce izle! İyiki de izlemişim. Normalde bir çizgi romanken beyaz perdeye uyarlanmış film dikdatör bir rejime bireysel bir başkaldırının nasıl toplumsal bir hale geldiğini çok iyi anlatıyor.

31 Mart 2014 Pazartesi

Ordan Burdan Vol.10



*Karşınızda yeni favorim :D
Oyy oyy şu minnacık şeyde olan kalori 355 adetmiş.
Bu minnak şeyi yiyip,  80 dakika yürümem lazım ki aldığım kaloriyi vereyim.
Peki değer mi derseniz?
Valla değer :))
-yani bence-


28 Mart 2014 Cuma

Mim Mimi



Mimin konusu şu: Takip ettiğimiz blogları yazacağız. Bu güzel mim de beni de unutmayan sevgili Pe hito çok çok teşekkür ederim. Senin kadar güzel dile getirebilir miyim bilmiyorum ama kısa kısa da olsa takip ettiğim blogları paylaşacam. Hadi bakalım :)

26 Mart 2014 Çarşamba

Puslu Kıtalar Atlası

Bunu Okuyorum


   Puslu Kıtalar Atlası, İhsan Oktay Anar'ın yazmış olduğu ilk roman özelliğini taşıyor. Kitap şahane, dili akıcı, biraz fantastik özelliği de var. Hayal gücüyle ustaca kurgulanmış bir kitap.Okurken yazarın hayal gücüne hayran kaldım ben. Uzun İhsan Efendi'nin oğluna bıraktığı bir anı....

 Kitabı çok sevdim. Konusunu anlat deseniz anlatamam, böyle de farklı yapısı olan bir kitap. En iyisi siz okumadıysanız okuyun ve karar verin :)


*...Ama bilmek ve şahit olmak en büyük mutluluktur. Macera ise büyük bir ibadettir. Çünkü O'nun eserini tanımanın başka bir yolu olduğunu görebilmiş değilim.

25 Mart 2014 Salı

300: Bir İmparatorluğun Yükselişi

300: Bir Imparatorlugun Yükselisi : Afis


Film 300 Spartalı'nın devamı. Persler ile Atinalılar arasında çıkacak olan Artemis Savaşı'na tanık olacağız. Karada ve deniz de ayrı ayrı savaş sahneleri, bol kanlı bol maceralı.

Aşık Shakespeare


Güzel ve zaman zaman gayet komik, zaman zaman da bir o kadar duygusal romantik komedi filmi. En iyi Film Akademi Ödülü ve 7 ayrı dalda Oscar Ödülü almış.

Bu Haberi Okumadan Sigorta Yaptırmayın!



Bir süredir iletişim çalışmaları çok dikkatimi çeken bir sigorta firmasından bahsetmek istiyorum bugün. Sigortanın kolay hali sloganıyla piyasaya çok hızlı bir giriş yapan Generali Sigorta’nın özellikle Zorunlu Trafik Sigortası’nda ve kasko poliçelerinde %70’e varan indirimleri ilgimi çekti. Blogda yazmak üzere biraz inceledim ve sadece kampanya olarak değil, tüm hizmetlerinin gayet memmuniyet verici olduğunu gördüm.

24 Mart 2014 Pazartesi

3 Soru Mimi Ve Çalıkuşu Mimi



Sevgili Deeptone uzun zamandan sonra mimlemiş beni. Mim yazılarını yazmayı da okumayı da çok severim. Biraz gecikmeli olarak cevaplıyorum. Sevgiler deep :)


1. Neden "blog adın" ?
"Kahve Tadında"... Kahveyi ve kahve tadında sohbetleri çok sevdiğim için, ilk aklıma gelen isim olmuştu. İyi ki de böyle olmuş. Hakikaten kahve tadında sohbetler ve aynı o tadda dostlar tanıyorum bu blog sayesinde :)

20 Mart 2014 Perşembe

Duygusal Haller....


 *Hayattaki en güzel duygu nedir bilir misiniz?
Aşk tabi ki.
 İçinizi derinden yakan, 
bir kelimesiyle bile dünyanın en özel insanı olduğunuzu düşünmenize sebep olan,
anne, baba, kardeş, dost, hatta bazen psikoloğunuz olabilen,
en mutsuz olduğunuz anda, tüm sahip olduklarınızı hatırlatıp bir anda en mutlu insan olmanızı sağlayan,
sağlığımızın ve sevgimizin tüm olumsuzluklara rağmen bizimle olduğunu gülümseyerek anımsatan...
Böyle birini bulursanız aman bırakmayın, tutun kolundan oturtun nikah masasına :)
İnanın hayattaki her şeyden önemli belkide böyle bir eşe sahip olmak.
Seni sevmek öyle güzel ki Okyanus Sevdam...
Seni sevmek sevmelerin en güzeli...

18 Mart 2014 Salı

Pembe Sardunyam


İpek çiçeğimden sonra, sonunda sardunyam da çiçek açtı :) Görüldüğü üzere bunlar ilk tomurcukları, diğer tomurcukları da bir kaç güne açacak umarım...

İlkbahar işte bu yüzden en sevdiğim mevsim. Miss gibi kokularıyla kendinize döndüğünüz, bir minicik çiçeğiyle yüzünüzde kocaman gülücükler bırakan bu güzellikler benim mutluluk kaynağım. Havalar da biraz ısınsaydı artık, makinemi alıp atabileceğim kendimi bu mis gibi çiçeklerin arasına :) Bahar kokusunu getireceğim bloguma yakında, bekleyin :)


Sırada bir minik menekşem var, bakalım o ne zaman gül yüzünü gösterecek bana :)


Ekşi Sözlük ve Kahve Tadında


"hayatın içinden bazı detayların kahve tadında izler bıraktığını bize hatırlatan şirin bir blog.

bazı şeylerin büyülü tatları kalır akıllarda…
tarif etmek için düşünürsünüz ama en güzeli bir benzetmedir onu ifade eden : kahve tadında …
sıcaklığı , samimiyeti bir parça da yalnızlığı anımsatır bize ama hatırlattığı lezzetin kendine has bir kıymeti vardır her zaman.
bazı muhabbetlerin, bazı kitapların, bazı filmlerin, bazı insanların…
kahve tadında bıraktığı izler unutulmazlar arasına kayıt edilir çoğu kez.

15 Mart 2014 Cumartesi

Kahperengi


Geçmiş ve gelecekle içiçe bir kitap. Konusu da güzel, zaten dizisi de çekilmiş Merhamet ismiyle. Kitabı  beğendim, özellikle dostluk kavramını çok güzel ele almış.

Büyük Mekanik Adam Büyük Aşk


Romantik komedi tadında, biraz duygusal, biraz dram, güzel bir film. İnsan ilişkileri, kişilik savaşları ve aşk. Hangisi doğru? Hangisi yanlış? Yalnızken veya hoş bir zaman geçirmek isteyenler için kafa dağıtmalık filmlerden :)

14 Mart 2014 Cuma

Ordan Burdan Vol.9

*Bu ara dolmuş maceralarım giderek artmakta :)
Ama bu seferki benim değil bir arkadaşın.
Dolmuşta "müsait bir yerde inebilir miyim?" diyeceğine,
"Mükemmel bir yerde inebilir miyim?" diyen sevgili bayana cevaben,
"Size layık değil ama buyurun" deyip gülümseyen dolmuş şoförü,
bugünün en önemli espri konusu oldu :D
Ne güldüm yaa :)


13 Mart 2014 Perşembe

Bizim Hoşgörüye İhtiyacımız Var


Tatsız günler geçiriyoruz ülkece... Ne dil varıyor konuşmaya, ne gönül susmaya cesaret ediyor. İkisi arasında sıkışıp kalıyor yürek. Geçer elbet, geçer hepsi ama olan yitip giden canlara, kırılan kalplere, siyaset davası için düşman olan kardeşlere oluyor... Konuşmak lazım lakin, kırmadan, kırılmadan, incinmeden... Hem herkes aynı şeyi düşünüyor olsaydı, ne anlamı kalırdı kelimelerin? Yeterince yazılıp çiziliyor, kimseye anlatmak değil derdim. Nice canlar gidiyor, çoluğu çocuğu yaşlısı genci. Nice şehitler gidiyor minicik bebeklerini göremeden. Nice anaların gözleri yaşlı. Direnişçisi, askeri, polisi, sivili, suçlusu, suçsuzu hepsinin amacı bir aslında. Bu ülke için daha iyi yarınlar...

10 Mart 2014 Pazartesi

Akıl Oyunları


Akil Oyunlari : Afis

Hafta sonu izlediğim ve uzun süre etkisinden çıkamadığım bir film Akıl Oyunları... Derinden etkileyici ve filmin ilk bölümlerinde ne olduğunu anlayamayacak kadar zekice bir senaryo. 

7 Mart 2014 Cuma

Sarı İpek Çiçeğim ve Kadınlar Günü :)



Ben ki çiçek yetiştirme konusunda -malesef- beceriksiz biriyken, iş yerinde uzun uğraşmalarım ve araştırmalarım sonucu bir çiçeği adam akıllı yetiştirebildim :) Çok mutluyum :)

6 Mart 2014 Perşembe

Ordan Burdan Vol.8

*Evde uyuyan kocanın işe bırakayım nidalarına artistlik yapıp,
istemem ben kendim giderim diye cırlayıp, 
(ne diye cırladıysam sanki sabah sabah :)
sanırım o yatıyo ben gidiyorum sabahın köründe diye pis bi kıskançlık :D )
kapı önünde beklerken 3 dolmuşunda beni sallamayıp durmadan gitmesi sonucu,
arayıp kedi gibi pusmuş halde,
"ama ben gidemedim, hadi beni götürsene"
diye miyavlayan benim :D
Onun sesindeki hınzırlığı ve aşağıya indiğinde ki bana bakıp pis pis sırıtışını da görmezden geldim.
 bizzat kendim hakettim evet :D
(demek ki neymiş kocaya artistlik yapılmazmış,sonra muhtaç olunabilirmiş :D)


3 Mart 2014 Pazartesi

Evde Taze Kahve



Evde kaliteli kahve içebilmek aslında hiç de zor değil..

Oldukça az bütçeyle ve maksimum kalitede hemde..

Öne şu hazır kahve alışkanlığını bir kenara koymalı. Çözünebilir kahve, kahve değildir. Kahve suda çözünmez posası kalır. Kahve suda çözünür hale gelmesi için bir çok işlemden geçirilirse artık kahve olmaz onla hazırlanan içecek, kahve aromalı kaynar sudur o.

20 Şubat 2014 Perşembe

Çiçek Arabası :)



Cıvıl cıvıl, rengarenk :)
Böyle bir arabam olsa, benden mutlusu olur mu ki ? :)
İçi de rengarenk olsun ama, mis gibi çiçekler...
Müziksiz olmaz, şöyle en hareketlisinden.
Miss gibi hava olsun, hatta deniz kenarı.
Ben çiçek kokuları arasında, denizin serinliğiyle, 
bağıra bağıra şarkı söyleyerek yol alıyım bilmediğim güzel şehirlere, ülkelere...
Sıla söylesin "kafa nereye biz oraya"

İyi gelmez mi hiç deniz havası?
Birde bu çiçekler, küçük renkli araba :)

Sertap söylesin biraz da.
"Gözüm kara kalmadı yara, 
biz hep rengarengarenk.
Bazen her şey sararıp solar,
 biz hep rengarengarenk :)

Hadi bakalım,
musmutlu olalım  ve hayallere dalalım :)))


*fotoğraf google amcadan :)

18 Şubat 2014 Salı

Diyet Günlüğüm-15.Gün

   Bu haftayı biraz zor attlattım desem yeridir. Çünkü son 5 gündür griple boğuşuyorum. Havaların dengesizliği yüzünden benim de dengem alt üst oldu :(  Yine spora çok ağırlık veremedim. 2 gün 4 km  tempolu yürüyüş yaptım. Diğer günlerde de evde mekik çektim çekebildiğim kadar. Bu hafta 1 kg 100 gram gitti. Hafta sonu sürekli uyuyarak geçirmeme rağmen bu kadar gitmesi bile çok güzel benim için. O yüzden bugün mutluyum :)
Bugün ki menüm şu şekilde :

14 Şubat 2014 Cuma

Sevgililer Günü Aşk Kartları :)


Aşk ile sevgi ile dolu musmutlu bir gününüz olsun. Sevdikleriniz hep yanı başınızda, elinizi uzattığınızda tutabilecek kadar yakınınızda olsunlar. Hepinizin Sevgililer Günü kutlu olsun :) Sevgilisi olmayanlar da hiç üzülmesin, seneye olur inşaallah :) 

Diyet Günlüğüm -12. Gün


Yavaş yavaş beslenme düzenimi oturtmaya başladım ve tabi ki kilo vermeye de. Hızlı kilo vermek istediğim bir şey değildi zaten. Yavaş yavaş hem beslenme düzenimi oturtarak aynı zamanda sağlıklı kilo vermek ve diyeti bıraktıktan sonra tekrar aynı kiloları almamak adına bu düzeni hayatıma tam anlamıyla yerleştirmem lazım :) Şimdiye kadar ki dönemde hiç zorlanmadım. İlk hafta biraz daha yoğundu öğünler. Ve spora da fazla zaman ayıramadım. İlk haftada yarım kilo verdim. Bu ikinci hafta ve kendimi daha dinç ve zinde hissediyorum :) Bu çok güzel. Bir de su içmenin hakikaten insanı ne kadar olumlu etkilediğini anladıkça daha çok sevmeye başladım suyu :) Vücudum düzene girmeye başladı, hazımsızlıklarım geçti. Mutlu mesut devam ediyorum, bakalım son durum ne olacak :) 

10 Şubat 2014 Pazartesi

Ayyar Hamza



Uzun zamandır tiyatroya gitmemiştim, Cumartesi günü akşamını tiyatro günü ilan ettik ve düştük yollara :) İyi ki de gitmişiz. Orkestrasıyla, oyuncularıyla süper bir oyundu. Espriler süperdi, oyunculuklar çok güzeldi. Tiyatroyu bu yüzden daha farklı bir seviyorum. Herşey canlı canlı,, hepsi ayrı emek... Hiç bıkmadan usanmadan her oyunda ayrı bir peroformans göstermeleri kesinlikle takdir edilecek bir durum. Ayakta alkışlamak boşuna değil yani :)

Kahveni Kişiselleştir – Kahveni Yarat Projesi



İster misin adını bile senin koyacağın bir kahven olsun, yalnızca sana özel, yalnızca senin için ve yalnızca senin damak tadın referans alınarak hazırlanan. 

7 Şubat 2014 Cuma

Ordan Burdan Vol.7


* Doğadan-Özel Günler çayı varmış.
Bugün ilk kez denedim.
Bu nasıl güzel bir kokudur.
Yeni pişmiş kek kokusu gibi.
Bayıldım kokuya :)
(ayrıca gerçekten işe yarıyor deneyin derim :))


6 Şubat 2014 Perşembe

Diyet Günlüğüm-3.Gün


Bugün de gayet rahat geçirdim. Ayrıca iki litre su içmeye de daha çok alıştım, hatta fazlasını bile içiyorum. Şu 1 hafta biterse çok daha iyi hissedeceğim sanırım. Kafamdaki sorularda yavaş yavaş bitecek bu hafta sonunda-umarım-. Bugün ki listem şöyle;

5 Şubat 2014 Çarşamba

Diyet Günlüğüm-2.Gün



Diyetimin ilk günü çok zor geçmedi. Zaten gayet doyurucu bir diyet listem var. Sadece şekerli yiyecekler ve hamur işleri yemiyorum. İş yerinde yediklerimi de kendime göre ayarlıyorum. Malum öğlen yemeklerini iş yerinde yiyorum. Bakalım bugün ki listemde neler var.

4 Şubat 2014 Salı

Yöresel Kahve Çekirdekleri


Kahveyi ve her çeşidini çok seviyorum. Blogumun isminden de belli olduğu gibi, kahve tadında paylaşımlarda bulunmaktı blogumu açmaktaki ilk amacım. Kahveyi sevmekle kalmayıp, kahveli tüm yiyeceklere karşı aşırı bir zaafım var :) Teknolojinin bize sunduğu yenilikler sayesinde yeni bir siteyle tanıştım, mis gibi kahve kokulu :)

Diyet Günlüğüm - 1. Gün


Kış geldi metabolizmalar yavaşladı. Bir süredir spora da baya ara vermiştim. Düzenli yaptığım yürüyüşler azaldı, pilates hiç kalmadı :D Derken vücut yavaş yavaş katlanmaya başladı :) Baktım kendim baş edemiyorum, hadi dedim yürü diyetisyene :) Aslında yemek düzenim kalmadığı için ve masa başı çalıştığım için elimde olmadan kaçırdım ucu sanırım. Ama ilk adımı bugün attım. Bu sırada gözlemlediğim değişiklikleri de sizinle paylaşmayı düşündüm. Çünkü biliyorum ki biz kadınların korkulu rüyası kilolarla baş etmek, her zaman çokta kolay olmuyor :) Kendi listemi artılarıyla eksileriyle paylaşmak istiyorum.

29 Ocak 2014 Çarşamba

Ordan Burdan Vol.6



* Bir şarkıyı sevdim mi arka arkaya en az 20 kez 
ve bunu yaklaşık 1 ay boyunca devam ettiren benim :)
(Son örneği Sıla-Aslan Gibi.. Kaç kez dinlemişimdir sayısını bilmiyorum.
Ama çevremdeki herkesi bıktırdığıma eminim :))
Sıla hep şarkı söylesin,
ben de aralıksız günlerce, aylarca, sadece onu dinleyeyim.
Olmaz mı?


*Bazı gözü dönmüş erkek milletine karşı,
biber gazı vallahi şart.
Bence her bayanın çantasında sapıklara karşı,
küçük bir biber gazı spreyi olmalı.
Hele de akşamları geç saatlere kadar dışarıda kalanlara kesinlikle şart.
Demedi demeyin :)


27 Ocak 2014 Pazartesi

Frankenstein: Ölümsüzlerin Savaşı

Frankenstein: Ölümsüzlerin Savasi : Afis

Meleklerle şeytanların heyecan ve aksiyon dolu savaşı. 3 boyutlu izlemekte ayrı keyifliydi. Tabi film boyunca dişlerimi öyle feci sıkmışım ki, çıkarken çenem ağrıyordu :D Birazcık gerilim de var diyelim biz buna :)

22 Ocak 2014 Çarşamba

Sevgili Deeptone'nin Kitabı Sade ve Derin :)


Blog dünyasının en güzel insanı, sevgili deeptone kitap yazmış. Bizim de hiç haberimiz olmamış :)
Gerçekten herkese büyük sürpriz oldu bu. Büyük ve çok güzel bir sürpriz :)
Heyecanla koşup gidip alıp, olmadı internetten sipariş edip bize de arkadaşımıza destek olmak düşer.
Şimdiden çok merak ediyorum :)

Deep başarılarının devamını diliyorum. Görünce inan gözlerim doldu, çok ama çok sevindim. Umarım tüm dileklerin gerçek olur ve çok başarılı olursun :) Bu arada kitap kapağına da bayıldım, enfes!

Kitabı satın almak veya incelemek isteyenlere linkleri;



http://www.kitappazarlama.com/prddet.php?pid=242632

Hadi hemencecik alalım bizde. Kalbimiz seninle Deeptone :)

Ordan Burdan Vol.5 :)



*Aile hekimi doktorumuz ilginç bir adam.
Geçenlerde annem rahatsız, anne gidelim doktora diyoruz.
Annem "ben gitmem küsüm ben doktora" diyor :D
Allah allah niye küstün anne doktora şimdi?
"Geçen gün gittim şu ilacı yazın, ben diğerlerini içemiyorum dedim.
O da dalga geçti benimle, gitmem küsüm ben ona."
Ne dedi ki?
"İstersen gel kendin yaz, hatta olmadı yer değiştirelim.
Doktorda sensin hasta da nasılsa " dedi
Ve inadına başka ilaç yazdı.
:)
Şimdi hangisi haklı sizce ?
:)


Vuslat'ıma.....


Sana sonbahar resmi çizemedim ama bu resmi görünce bu Vuslat'ımın olmalı dedim.
Sonbahar benim de en sevdiğim mevsim ama artık başka bir anlamı var.
Nerde sarı yapraklar görsem, ağaç diplerinde.
Gülümsüyorum :)
Çünkü bu yapraklar bana Vuslat'ı hatırlatıyor,
bu yapraklar bana seni hatırlatıyor.
Gönlü güzel, kendi güzel, yüreği güzel insan...
Senin kadar güzel dile getiremem belki kelimeleri,
lakin bildiğim bir şey var benim.
Görmeden, sesini bile duymadan, hiçbir karşılık beklemeden,
sevebilirmiş insan...

Herşeyin en güzeli senin olsun ve sen hep mutlu ol.
Canım ablam, güzel yüreklim.
Çok sevildiğini de hiç unutma emi?
:)
O güzel yüreğinin sahibine emanet ol.
Sevgiyle....




NOT:Fotoğraf bana ait değildir. Nette bulup beğendiğim fotoğraflardan.Paylaşan kişiye teşekkürler :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüntüleme Sayısı

Etiketler

1 hafta (1) 1 hafta filmi (1) 1 nisan şakası (1) 29 haftalık gebelik (1) 29.haftada neler oluyor (1) 30 ağustos (1) 32 haftalık gebelik (1) 3d boyama (1) 3d kaldırım boyama (1) 3d kaldırım sanatı (1) 3d sokak sanatı (1) 47 ronin (1) 8 aylık hamilelik (1) 8.ay (1) a beautiful mind (1) aamir khan (1) abd filmleri (3) acı biber (1) açlık oyunları (3) açlık oyunları serisi (3) adam fawer (1) agzınla kuş tutmak (1) ağaç ev (1) ahmet kural (1) ahmet ümit (2) ahşap ev (2) aile hekimi (1) akasya (1) akasya ağacı (1) akıl oyunları (1) aksiyon filmi (5) aksiyonlu rüyalar (2) aktekke camii (1) alaycı kus (1) alaycı kuş (1) alaycı kuş yorum (1) alaycı kuş yorumları (1) alo (1) amasya (1) amasya evleri (1) amasya kalesi (1) amasya köprüsü (1) amasya saat kulesi (1) amasya tarihi (1) anladım (1) anladım şiiri (1) anlamlı isimler (1) anne çocuk aynı kıyafet (1) anne çocuk kıyafetleri (1) anne karnında bebek (1) anne kız aynı kıyafet (1) anne kız ayni kıyafet (1) anne kız kıyafetleri (1) anne kız kombin kıyafet (1) anne kız kombinleri (1) anne kus (1) anne olmak (2) anneliğe adım adım (3) anneliğe adım adım vol.3 (1) anneyim ben (1) anneysen eger (1) apocalypto (1) apocalypto filmi (1) apokalipto (1) apokalipto yorum (1) araba arkası yazısı (2) araba hırsızı (1) araf (1) argan (1) argan yağı (1) artistlik yapmak (1) asansör (1) aşık shakespeare (1) aşk (5) aşk filmi (2) aşk kırmızı (1) aşk kırmızı filmi (1) aşk tüneli (1) aşka dair (9) atatürk evi (1) atatürk müzesi (1) atatürk ormanı (1) atatürk parkı (1) ateş pahası (1) ateşi yakalamak (1) ay (1) ay fotoğrafları (1) ay resimleri (1) ayder yaylası (1) ayıcık (1) aynalı mağara (1) ayraç (1) ayyar hamza (1) ayyar hamza oyunu (1) azim (1) baaddin (1) baaddin marley (1) baattin (1) baattin karikatür (1) baattin marley (1) baattin sözleri (1) baba çocuk aynı kıyafet (1) baba kuş (1) baba oğul aynı kıyafet (1) baba oğul kıyafetleri (1) baba oğul kombini (1) bahar (1) bahar çiçekleri (3) bahçe dekorasyon (2) bahçe dekorasyon fikirleri (2) bahçe dizayn (1) bahçe düzenleme (1) bahçemde yeşeren umutlar (1) bahçemde yeşeren umutlar debbie macomber (1) bali (1) balkon dekorasyon (1) balkon dekorasyon fikirleri (1) balkon dekorasyon örnekleri (1) balkon dekorasyonu (1) balkon mobilyaları (1) balonlu ev (1) banner (1) başında kavak yelleri esmek (1) başkalarının hayatı (1) bazen (1) bebeğim (1) bebek (1) bebek hazırlıkları (1) bebek kıyafeti (2) bebek odası (1) bembeyaz (1) ben seni bu yağmurla sevdim (1) berlin duvarı (1) beyşehir (1) biber gazı (1) bilim kurgu (1) bilinçaltı rüyaları (1) bin bir gece masalları (1) binbir gece (1) binbir gece masalları (2) bir elmanın yarısı (1) bir ses böler geceyi (1) bir yumak mutluluk (1) bir yumak mutluluk debbie macomber (1) biri beni götürsün ve burada bıraksın (2) bitter çikolata (1) blog (3) blog görüntülenme sayısı (1) blogcan pabucu yarım çık dışarıya oynayalım (1) blogum 1 yaşında (1) blogum yenilendi (1) bonbonelle (1) börek (1) brandon lee (1) brandon lee ölümü (1) bu deyimler nereden geldi (1) bugün benim doğum günüm (1) bursa (2) bursa atatürk ormanı (1) bursa hanları (1) bursa inciri (1) buz (1) büyük aşk (1) büyük ayıcık (1) büyük mekanik adam (1) büyük mekanik adam büyük aşk (1) can yücel anladım (1) canakkale (1) canan tan (1) capraz ates (1) ceviz ağacı (1) ceviz ağacının altında oturmak (1) chichen itza piramidi (1) christmas gift (1) cilt bakımı (3) cok seversin bazen (1) cristmas (1) cumalıkızık (2) çakıl çikolata (1) çakıl taşı çikolata (1) çanakkale (1) çanakkale savaşı (1) çanakkale şehitler abidesi (1) çapraz ateş (1) çarpı işi (1) çınar ağacı (1) çıplak ayaklıydı gece (1) çiçek (3) çiçek arabası (1) çiçek çeşitleri (1) çiçekler (5) çiğ köfte (1) çikolata (1) çilek soslu kup (1) çilekli kup (1) çilekli muhallebi (1) çilekli tatlı (1) çin seddi (1) çizgi roman (1) çizim (1) çizimlerim (1) çocuk olmak (1) çocuk oyunları (1) çocukken oynadığımız oyunlar (1) çocuklar (1) çocukların ilginç soruları (1) debbie macomber (2) dedektif (1) dedektif filmi (1) dedektiflik filmleri (1) deep tone (1) deeptone (1) deeptone kitap (1) dekorasyon (2) dekorasyon fikirleri (5) dengesiz iş arkadaşı (1) deniz (3) deniz yıldızı (1) devlet tiyatrosu (1) deyim (1) deyimler (1) deyimlerin oluşma hikayesi (1) dıy (1) dingonun ahırı (1) diyet (7) diyet günlüğüm (5) diyet listem (5) diyet listesi (4) diyet yapıyorum (5) diyetimin 12. günü (1) diyetimin 15. günü (1) diyetimin 2. günü (1) diyetimin 3. günü (1) doğadan (1) doğal peeling (2) doğu almanya (1) doğum destekçisi (1) doğum günü (1) doğum izni (1) doğum koçu (1) doktor şikayet (1) doktora küsmek (1) dolap çevirmek (1) dolmuş (2) dolmuş maceraları (1) dolunay (1) don (1) donmuş gül (1) dostluk (2) doula (1) dram filmi (2) duygu mimi (1) duygular (1) duygulara yolculuk (3) duygusal film (1) duygusallık (1) dügün dernek (1) düğün (1) düğün dekorasyon örnekleri (1) düğün dekorasyonu (1) düğün dernek (1) düğün dernek film (1) düğün organizasyon (1) düğün organizasyon fikirleri (1) düğün organizasyonu (1) düğün renkleri (1) düğün temaları (1) dünyanın 7 harikası (1) dünyanın 7 yeni harikası (1) e-gurme (5) e-gurme.com (5) ekşi sözlük (1) ekşi sözlük kahve tadında (1) el yapımı hediyeler (1) el yapımı yılbaşı süsleri (1) elif şafak mahrem (1) elif şafak siyah süt (1) elmalı kurabiye (1) elmalı kurabiye tarifi (1) elmalı pasta (1) elmalı şeker (1) elmalı turta (1) elmalı turta tarifi (1) en iyi yabancı film (1) en son yürekler ölür (1) Erkan Sarıyıldız (1) eski hamam (1) eşref saati (1) etamin (2) etamin pano (1) eti gurme (1) eti karam (1) eti karam bitter çikolata (1) eti karam gurme (1) eti süt burger (1) ev modelleri (1) evde kahve yapımı (1) evde peeling (1) eylül (1) fana (1) fanaa (1) fanaa değerlendirme (1) fanaa yorum (1) fanatik (1) fantastik filmler (1) farkında olmk (1) farkındalık (1) feribot (1) fındık (1) film (2) film gibi rüya (1) film yorumu (1) filmler (21) frankenstien (1) frankenstien ölümsüzlerin savaşı (1) frankeştayn (1) gajini (1) garip evler (1) garip şekilli evler (1) gebelikte 8.ay (1) gelibolu (1) gerçeklerim (1) gerilim filmi (1) geviş getirme (1) gezi rehberi (26) ghajini (1) ghajini değerlendirme (1) ghajini yorum (1) gif (2) gina carano (1) glikoz (1) göbek ad (1) gurme kahve (2) gül (1) gül suyu (1) gülümse (1) güncel (14) güneş (2) güneş alerjisi (1) güneş gözlüğü (1) günlük tutmak (1) hamilelik (2) hamilelik günlüğü (3) hamilelikte kullanılabilecek güneş kremi (1) hamileyim (1) hande altaylı kahperengi (1) handmade cristmas gift (1) hasta hakları (1) hasta oldum (1) hayal (2) hayal kurmak (1) hayal mimi (1) hayalim (1) hayaller (3) hayallerin küçümsenmesi (1) hayat bir oyunsa (1) hayat felsefesi (1) hayatı hissetmek (1) hayattaki en güzel duygu (1) hayattaki ilk anılarım (1) hayvanlar alemi (1) hediye (1) hediye ayıcık (1) hediye fotoğraf makinası (1) hediye günlük (1) hergün (1) hıdırellez (1) hikaye (3) hindistan (1) hobi (1) horoz saldırısı (1) hoşgörü (1) house (1) huzur (1) huzur bulduğum mim (1) hükümet kadın (1) hükümet kadın 2 (1) hükümet kadın2 (1) hükümet kadını (1) hükümet kadını 2 (1) hüzün maskesi (1) hüzün şiiri (1) igne isi (1) ihsan oktay anar (1) ilginç evler (1) inci (1) incir (1) insan hergün (1) insan olmak (1) interesting houses (1) ipek çiçeği (1) ipek han (1) ipekhan (1) isim analizi (1) isim bulma (1) isim enerjisi (1) isim soyisim uyumu (1) isimlerin enerjesi (1) işleme (1) italya (1) iyiki doğdum (1) izmir (4) izmir asansör (1) izmir deniz (2) İzmir Kordon Boyu (1) izmir kuşadası (1) izmir şirince (1) japon efsanesi (1) johnny deep (1) kabak tadı vermek (1) kadınlar günü (1) kafa tokuşturmak (1) kahperengi (1) kahraman tazeoğlu (1) kahraman tazeoğlu şiirleri (1) kahve (6) kahve ağacı (1) kahve çeşitleri (2) kahve fincanı (1) kahve kokusu (1) kahve maskesi (1) kahve peelingi (1) kahve satış sitesi (1) kahve tadında (5) kahve tadında blog (1) kahveni kişiselleştir (1) kahveni yarat (1) kaldırım boyama (1) kaliteli kahve (1) kalp (1) kalpli hediye (1) kalpli kahve fincanı (1) kalpli kart (1) kanatlarım var ruhumda (1) kapı (1) kapı resimleri (1) kar (3) kar manzaraları (3) kar manzaralari (1) kara kalem (1) karadeniz (3) karadeniz gezisi (3) karakalem (1) karakalem çalışmaları (1) karakalem çizim (1) karalama (1) karaman (1) karamanın tarihçesi (1) karamanın tarihi (1) karanfil (1) karaoke (1) kararlar (1) karavan hayali (1) karga (1) karga film (1) karga filmi (1) karikatür (2) karmaşık rüyalar (1) karşıyaka (2) kart (1) kaska yok muska var (1) kaya maya (1) kedi (1) kedi tırnağı (1) kemer (1) kenan imirzalıoğlu (1) khaled hosseini (1) kırağı (1) kış (2) kış pikniği (1) kız bebek (1) kız bebek ismi (1) kızım geliyor (1) kibar şoför (1) kilolara elveda (1) kitap (1) Kitap aşkına (1) kitap ayracı (1) kitap ayracı yapımı (1) kitap dekorasyonları (1) kitap dolap (1) kitap oturma grubu (1) kitap saksı (1) kitap sehpa (1) kitap tutkunlarına harika dekorasyon fikirleri (1) kitap yatak (1) kitaplar (21) kitaplık (1) kombin (2) komedi filmi (2) komedi filmleri (2) komik karikatürler (1) konya (3) konya mevlana (1) kordon (1) kordon boyu (1) korku filmi (1) koyboy filmi (1) koyun (2) köpek gezdirmek (1) köy evi (1) kuantum isim analizi (1) kucuk mutluluklar pastanesi (1) kullanmadığın eşyaları ver (1) kurabiyeler (1) kurtarıcı isa heykeli (1) kuş adası (1) kuş yuvası (1) kuşadası (1) kuşlar (1) kuşların dansı (1) kuzen (1) kuzu (1) küçük mucizeler dükkanı (2) küçük mucizeler dükkanı serisi (2) küçük mutluluklar pastanesi (1) la roche posay (1) la roche posay effaclar (1) lale (1) laleler (1) larende (1) laz uşağu (1) machu picchu (1) maden faciası (1) mağara (1) mahrem (1) makale (1) martı yayınları (1) martılar (2) martılar ve deniz (2) mary ellen taylor (1) masal (1) maske (1) maskeli süvari (1) maskeli süvari jonny deep (1) maskeli süvari yorum (1) meçhul asker (1) mekanik adam (1) menekşe (1) meram (1) meram bağları (1) meram köprüsü (1) merhaba anlamı (1) merhamet (1) merhamet dizisi (1) mevlana (1) mevlana sözleri (1) mevlananın ölümü (1) mevsimler (1) mim (5) mim yazısı (10) Mimlendim (12) minibüs (2) minyatür (1) moda (2) muhabbet (1) murat cemcir (1) Murhpy Kanunları (1) mutfağım (1) mutlu yıllar (1) muzlu pasta (1) müzik (1) müzik kutusu (1) nescafe (1) nikon (1) nikon fotoğraf makinası (1) nisan 1 şakası (1) nurgül yeşilçay (1) o uyuduğunda (1) oblivion (1) oblivion değerlendirme (1) oblivion yorumları (1) olasılıksız (1) olasılıksız adam fawer (1) one week (1) one week film (1) ordan burdan (6) ordan burdan vol.12 (1) ordan burdan vol.5 (1) ordan burdan vol.9 (1) orjinal evler (1) oscar ödüllü film (1) oscar ödüllü filmler (3) osman sınav (1) oyun (1) öldükten sonra başka bir insan olarak doğmak (1) ölmeden önce izlenmesi gereken filmler (1) ölümcül oyuncaklar (1) ölümcül oyuncaklar kemikler şehri (1) ölümcül oyuncaklar serisi (1) ösym (1) özel günler çayı (1) özlem (1) papatya (1) parabensiz güneş kremi (1) parabensiz temizleyici jel (1) pasta (1) peeling (1) peluş ayı (1) pencere (1) pencere resimleri (1) petra antik kenti (1) peynir ve rüya (1) piknik (2) pinhani (1) pinhani yitirmeden (1) pipo (1) planlar (1) politik dram (1) politik film (1) porland (1) psikolojik bilim kurgu filmleri (1) psikolojik filmler (1) puslu kıtalar atlası (1) reenkarnasyon (1) rejim (4) reklam (4) rengarenk (1) renkli araba (1) roma kolezyum (1) roman (1) romantik (2) romantik film (3) romantik komedi (3) ronin (1) rüya (4) rüya alemi (1) saat kulesi (2) sabır (1) sade ve derin (1) sadece bir kelime mimi (1) sağlıklı beslenme (1) sahil kasabası (1) sahil kasabası hayali (1) sakız (1) sakız çiçeği (1) salıncak (1) samsun (1) samsun atatürk evi (1) samsun atatürk müzesi (1) samsun gezisi (1) samuray (1) samuray savaşçıları (1) sana dokunmak (1) sanbahar resmi (1) sardunya (2) sardunya çiçeği (1) sarı çiçek (1) sarı yapraklar (1) seni içimden terkediyorum (1) seni içimden terkediyorum kahraman tazeoğlu (1) sevgi (4) sevgili kartları (1) sevgililer günü (1) sevgililer günü hediyesi (1) sevgililer günü için kart (1) sevgiliye hediye (1) sevimli ayıcık (1) shakespeare in love (1) sherlock holmes serisi (3) sıla (1) sille (3) siyah süt (1) siyah süt elif şafak (1) siyaset (1) soğuk (2) sokak boyama (1) soma (1) son yolculuk (1) sonbahar (2) spor (1) strange house (1) strange houses (1) sucuklu yumurta (1) sülfür gazı (1) sümbül (1) süper ay (1) sütaş süzme peynir (1) sütlü tatlılar (1) şah-mat (1) şaka (1) şarkı (1) şeb-i arus (1) şebi arus (1) şefkat tepe (1) şehitler abidesi (1) şehitlik (1) şehrazat (1) şehriyar (1) şeker (1) şiirler (10) şirin sahil kasabası (1) şirince (1) şirince kasabası (1) şirince köyü (1) şükür (1) şüphe asla uyumaz (1) tac mahal (1) tadını çıkarmak (1) tag (1) takip ettiğim bloglar (1) tanıtım (16) taş ev (1) taş koleksiyonu (1) taş plak (1) tatlı (2) tavuk kanat (1) tavuk manyağı (1) tavus baba türbesi (1) taze kahve (1) thank you (1) the crown (1) the crown film (1) tınaztepe mağarası (1) tırtıl (1) tırtıl cinsi (1) tırtıl çeşitleri (1) tırtıl türleri (1) tirilye (1) tiyatro (1) tuğçe kazaz (1) turtalar (1) türk filmi (2) türk kahvesi (2) türk sineması (1) türkçe parkı (1) tüylü ayı tırtılı (1) twitter (1) uçan balonlar (1) uçurtma avcısı (1) uçurtma avcısı yorum (1) uçutma avcısı kitabı (1) ukrayna aşk tüneli (1) ukrayna klevan aşk tüneli (1) umuda doğru (2) umut etmek (1) uzun hikaye (4) uzun hikaye 2 (1) uzun hikaye 3 (1) uzun hikaye filmi (1) v (1) v for vendetta (1) verrr (1) verrr.com (1) vuslat (1) www.e-gurme.com (2) yağmur (3) yağmur şiiri (1) yalnızlık (2) yapraklar (1) yavru kuş (1) ye dua et sev (1) ye dua et sev filmi (1) yelpaze (1) yeni banner (1) yerli filmi (1) yeşil (1) yeşilırmak (1) yıl başı (1) yılbaşı (2) yılbaşı süsleri (1) yolculuk (1) yöresel kahve çekirdekleri (1) yumurta kabuğu sanatı (1) yumurta kabuğu süsleme sanatı (1) yumurta kabuklarından yapılanlar (1) yumurta sanatı (1) yumurta süsleme (1) yumurta süsleme sanatı (1) zafer bayramı (1) zayıflama (1) zaz (1) zeytinbağı (1)