17 Eylül 2014 Çarşamba

Anneliğe Adım Adım Vol.2

*Kocaman olduk derken, kocaman olmak boyut değiştirdi ve
 biz pilates topu misali büyümeye devam ediyoruz :) 
Şu an 29. haftadayız ve 
gün geçtikçe daha çok zorlanmaya başladım. 


*Ayaklarımdaki ödemler yüzünden sandalet babet tarzı ayakkabılar giymek işkence gibi. 
Sandaletin bile ayağa oturduğu görülmüş müdür? 
Valla ben bizzat gördüm :D
Anam babam annaanne terliği almak gibi bi niyetim var.
Bakalım nasip :D


*Yazın en sıcak günlerinde 40 dereceyi bulan sıcaklarda
 benim yaklaşık vücut sıcaklığım 70 derece falandı sanırsam :D 
Elimde yelpaze Bülent Ersoy misali gezdim durdum iş yerinde. 
Evet çok dalga geçtiler kabul ediyorum, 
aşırı derecede kokona teyzelere benzemişte olabilirim 
ama çok zor azizim, yazın hamile olmak çok zor. 
Burdan anne adaylarına sesleniyorum. 
Yapmayın etmeyin, kışa denk getirin bebiş hayallerinizi :)


*Sonra bir uyku problemimiz var ki en zoru. 
Sırt üstü yatmak yasak, mümkün olduğunca sola dönüp yatılacak. 
Ama o bel bu minnak bebeyi taşımaya zorlanıpta geceleri binbir türlü ağrıyla, 
uykularımı haram etmese olmazdı zaten :( 
Bir de uyuyamama var tabi, uykuya dalabilmek rahat 2 saat.
 Tam yeni dalmışken, karnından yumruk tekme karışımı bir hareketle 
"ne oluyo leeyynn" diye uykudan korkuyla uyanmakta cabası :D


*Yediklerimle hatta en sevdiğim yiyeceklerle de başım belada.
Midemden yemek boruma kadar içimde yanan bir alev topu var.
Yanıyorum cayır cayır.
Ne yesem ne içsem faydası yok.
Mide şurubumla dost hayatı yaşıyoruz.
Bakalım ne zaman ayrılabileceğiz?

*Midemin bu denli bana ateş açmasına karşın iştahım da bir açıldı ki 
ne yesem doymayacakmışım gibi.
Kendimi engellemesem sanırım yakında top gibi yuvarlayacaklar beni :D
7. ayı bitirdik ve 10 kilo almış oldum. 
Asıl sorun bu aydan sonrası.
Umarım 25 kiloyla bitirmem 9. ayı :D



*"Aaaaa hep mi olumsuz?" dediğinizi duyar gibiyim.
Değil tabiki.
Artık sesimi tanıyan ve ben onunla konuşunca tepki veren bir böceğim var :)
Görmeden aşık olmak buymuş meğerse.
Elimi karnıma koyup konuşmaya başlayınca elimin olduğu yere anında pıt pıt dokunmalar,
elimi karnımda gezdirirken de takip edip ona göre tepki vermesi.
Öyle güzel ki...
İçimde bir mucize var benim.
En büyük inancım...




*Babasının sesini de tanıyor artık kızım.
Babasının sesini duyar duymaz bir kıpırtı başlıyor. 
Dışardan bakınca hareketlerini net görebiliyoruz.
Hatta miniğimin ne pozisyonda durduğunu bile anlıyorum artık.
Eli kolu kıpır kıpır.
En çok o hareket ederken onu izlemeyi çok istiyorum.
Sırf bu yüzden ultrasyon alalım eve diye araştırma yapmışlığımız bile var :D
Kabul ediyorum manyak bir karı kocayız biz :D


*Kadınlar hamile kalınca anne, erkek ise bebek doğunca baba olurmuş.
Öyle doğru söylemişler ki...
Her an hareketlerini takip ettiğim miniğimi hissetmek anne olmanın anlamı.
Eşim ise şu an hareketlerini izleyip mutlu oluyor o kadar.
Doğunca asıl, baba olduğunu anlayacak.
Kadın olmak çok zor ama 
bu güzelliği yaşayınca, yaşadığım tüm olumsuzluklar gülümsemeyle sonuçlanıyor.


*Seni çok seviyorum minik meleğim.
Huzurla, sağlıkla, mutlulukla gel bize.
Zaman yaklaştıkça daha çok merak ediyorum seni.
Eminim ilk kavuşma anımız hiç unutulmayacak kadar mükemmel olacak :)


*Bir gün bunları okuyabilecek misin bilmiyorum.
Ama bildiğim bir şey var ki;
Seni çok özlüyorum.
Veee seni bana verene her an binlerce kez şükrediyorum.
Şu an hissettin sanırım sende anneni,
pıt pıt tepki verdin yine :)


*Bu da zamana not olsun.
En son 804 gr'dı kilon, boyun ise 31 cm.
Şimdi çok daha fazla tontiş oldun biliyorum. 
Bakalım ne kadar büyümüş benim fındığım.
Bekleyip görelim :)


25 yorum:

  1. Ayy gözüm doldu..
    Hormonlarım tepeme sıçradı.
    Minnoş oldum şu an.
    :)
    Sağlıkla inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minnoş şey, Allah sana da nasip etsin bu güzel duyguyu.
      Sen asıl o zaman gör o gözler her an nasıl dolu dolu oluyor :)
      Her hissettiğin duyguda ağlamakla sevinç arası gidip gelip, garip bir ruh haline nasıl bürünülüyor, yaşamayan anlayamaz :)
      Sağlıkla inşallah canım :)

      Sil
  2. Sağlıkla kavuşursunuz inşallah bebeğinize:)
    Çok güzel yazmışsınız;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin inşaallah :)
      Allah isteyen herkese nasip etsin bu güzel duyguyu :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Geçen sene aynı durumları ben yaşıyordum. Bu sene daha güzellerini yaşıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin çok teşekkür ederim :) Ne güzel anne olmanın zevkini yaşamış bir insan olmak :)
      Bende seneye sizinle aynı düşünceleri paylaşıyor olacağım o zaman :)

      Sil
  4. sağ salim kavuştursun rabbim sizi...

    YanıtlaSil
  5. Sağlıcakla doğsun, mutlulukla büyüsün, gülücükleriyle herkesin başını döndürsün inşallah :)

    YanıtlaSil
  6. vayy vay yeğenim sınıra dayandı demek :d
    şu müzakereler çabucak bitsin de kavuşalım artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen artık son demlere giriyoruz. nefes daralması, penguen misali bir yürüyüş tarzı. işim çok zor :D
      bence de çabucak bitmeli, zira çok vahim durumdayım :D

      Sil
  7. Yerim ben senin anneliğini köpüklü kahvem. Tatlım canım. Allah bebişini sağ salim kucağına almak nasip etsin. Bana da bir torun nasip etsin diye dua edermisin. Küçüğüm evlensin, büyüğüm doğursun. Ben nine olayım. Kuzulara masallar okuyayım. Ayyy beni hayallere daldırdın. Kendine ve kuzuya iyi bak. Canımsın benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben senin anneanneliğini yerim asıl. Sen ne güzel bir nine olursun, keşke benim çocuklarımın da anneannesi olsan. Şu an manevi anneannesin zaten ben bilmem :)
      O güzel dualarına en içten amin diyorum. İnşaallah en kısa zamanda seni de anneanne yapar güzel kızların. Ne çok yakışır ki hem sana. Olmazsa da olmasın benimkini gelir seversin olmaz mı :)
      Öpüyorum seni kocaman, güzel anneanne :)

      Sil
  8. amanın çok güzel bu :) inşallah herşey gönlünüzce olur :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemde nasıl güzel bir bilsen :) Teşekkür ederim inşaallah :)

      Sil
  9. hah haaaa çooook tatlııııııı amaaaaa hepsiiiii :)))

    YanıtlaSil
  10. Coooook güzel anlatmisin canim gözlerim doldu resmen, sen süper bir anne olacaksin yazilarindan belli ve umarim gereginden hic daha fazla kilo almazsin hersey istedigin gibi olur! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncellikle hoşgeldin diyorum :)
      Bu yorum öyle mutlu etti ki beni, benim de gözlerim dolu şu an emin olabilirsin :) Bilmiyorum nasıl bir anne olurum ama bildiğim bişey var ki bu duyguyu her bayan yaşamalı ve özel olduğunu hissetmeli. Bu bebek beni yeniden yaşama sevinciyle doldurdu :) Çok çok teşekkür ederim canım bu güzel yorumuna :) Umarım herşey gönlümüzce olur :)

      Sil
  11. Bir an "bana ne yaa ben çocuk mocuk doğurmayacağım" diyecektim ki tam zamanında güzel taraflarını anlatmaya başladın ve ben çok duygulandım :) Sanırım ben de yapıcam bi ara :)
    Size en kocamanından bir MAŞALLAH...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy sakın öyle düşünme. Emin ol bir bayanın yaşayabileceği en güzel duygu bu, içinde bir can büyütüyor olmak. İlk zamanlar pek birşey anlamıyorsun ama ne zamanki o içinde minik kıpırtılarla hareket etmeye başlıyor işte o bambaşka, mükemmel bir duygu. Doğmadan bile bir bağ var aramızda. Canından bir parça ve onun kalbinin sesini duyma hareketlerini görmek bile en büyük mutluluk sebebi. Bir ara yapma hemen yap :) Bak hazır kışa girmeden tam zamanı :D Sakın yaza denk getirme , en büyük tavsiyem bu olur :)
      Çok teşekkür ederim, en kısa zamanda darısı başına diyeyim bende :)

      Sil
  12. Yazdıklarına göre toparlak olmuş olmalısın.:))) Alınma aman. Hamileliklte olmayacak söze bile oturup ağlayabiliyorsun. Miniğinle çok mutlu olun. Duble fındık . Hadi öpüyorum sizi.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazcık toparlak olmuş olabilirim :) Ama öne doğru büyüyen bir karnım var, yaygın değil. Bu daha da bi topalak gösteriyor sanırım beni :) Yok canım alınmam, o kadar da alıngan değilim çok şükür :)
      O miniklerden sende iki tane var şanslısın, hepimiz çok mutlu olalım :) Duble fındık, sevdim bunu :) Çok şekersin sen :)
      Bizde seni çok öpüyoruz Safiyecimm :*

      Sil
  13. Hadi Hayırlısı...:) Sağlık olsun herşeyin başı her ikiniz içinde sağlık diliyorum ve ailecek kucağınıza alacağınız sağlıklı mutlu günler diliyorum. Henüz yaşamadığım bir duygu bir gün olur inşallah.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüntüleme Sayısı

Etiketler

1 hafta (1) 1 hafta filmi (1) 1 nisan şakası (1) 29 haftalık gebelik (1) 29.haftada neler oluyor (1) 30 ağustos (1) 32 haftalık gebelik (1) 3d boyama (1) 3d kaldırım boyama (1) 3d kaldırım sanatı (1) 3d sokak sanatı (1) 47 ronin (1) 8 aylık hamilelik (1) 8.ay (1) a beautiful mind (1) aamir khan (1) abd filmleri (3) acı biber (1) açlık oyunları (3) açlık oyunları serisi (3) adam fawer (1) agzınla kuş tutmak (1) ağaç ev (1) ahmet kural (1) ahmet ümit (2) ahşap ev (2) aile hekimi (1) akasya (1) akasya ağacı (1) akıl oyunları (1) aksiyon filmi (5) aksiyonlu rüyalar (2) aktekke camii (1) alaçam (1) alaçam ormanı (1) alaycı kus (1) alaycı kuş (1) alaycı kuş yorum (1) alaycı kuş yorumları (1) alo (1) amasya (1) amasya evleri (1) amasya kalesi (1) amasya köprüsü (1) amasya saat kulesi (1) amasya tarihi (1) anadolu sigorta (1) anladım (1) anladım şiiri (1) anlamlı isimler (1) anne çocuk aynı kıyafet (1) anne çocuk kıyafetleri (1) anne karnında bebek (1) anne kız aynı kıyafet (1) anne kız ayni kıyafet (1) anne kız kıyafetleri (1) anne kız kombin kıyafet (1) anne kız kombinleri (1) anne kus (1) anne olmak (3) anneliğe adım adım (3) anneliğe adım adım vol.3 (1) anneyim ben (2) anneysen eger (1) apocalypto (1) apocalypto filmi (1) apokalipto (1) apokalipto yorum (1) araba arkası yazısı (2) araba hırsızı (1) araf (1) argan (1) argan yağı (1) artistlik yapmak (1) asansör (1) aşık shakespeare (1) aşk (5) aşk filmi (2) aşk kırmızı (1) aşk kırmızı filmi (1) aşk tüneli (1) aşka dair (9) atatürk evi (1) atatürk müzesi (1) atatürk ormanı (1) atatürk parkı (1) ateş pahası (1) ateşi yakalamak (1) ay (1) ay fotoğrafları (1) ay resimleri (1) ayder yaylası (1) ayıcık (1) aynalı mağara (1) ayraç (1) ayyar hamza (1) ayyar hamza oyunu (1) azim (1) baaddin (1) baaddin marley (1) baattin (1) baattin karikatür (1) baattin marley (1) baattin sözleri (1) baba çocuk aynı kıyafet (1) baba kuş (1) baba oğul aynı kıyafet (1) baba oğul kıyafetleri (1) baba oğul kombini (1) bahar (1) bahar çiçekleri (3) bahçe dekorasyon (2) bahçe dekorasyon fikirleri (2) bahçe dizayn (1) bahçe düzenleme (1) bahçemde yeşeren umutlar (1) bahçemde yeşeren umutlar debbie macomber (1) bali (1) balkon dekorasyon (1) balkon dekorasyon fikirleri (1) balkon dekorasyon örnekleri (1) balkon dekorasyonu (1) balkon mobilyaları (1) balonlu ev (1) banner (1) başında kavak yelleri esmek (1) başkalarının hayatı (1) bazen (1) bebeğim (1) bebek (1) bebek hazırlıkları (1) bebek kıyafeti (2) bebek odası (1) bembeyaz (1) ben seni bu yağmurla sevdim (1) berlin duvarı (1) beyşehir (1) biber gazı (1) bilim kurgu (1) bilinçaltı rüyaları (1) bin bir gece masalları (1) binbir gece (1) binbir gece masalları (2) bir elmanın yarısı (1) bir ses böler geceyi (1) bir yumak mutluluk (1) bir yumak mutluluk debbie macomber (1) biri beni götürsün ve burada bıraksın (2) bitter çikolata (1) blog (3) blog görüntülenme sayısı (1) blogcan pabucu yarım çık dışarıya oynayalım (1) blogum 1 yaşında (1) blogum yenilendi (1) bonbonelle (1) börek (1) brandon lee (1) brandon lee ölümü (1) bu deyimler nereden geldi (1) bugün benim doğum günüm (1) bursa (3) bursa alaçam (1) bursa atatürk ormanı (1) bursa hanları (1) bursa inciri (1) buz (1) büyük aşk (1) büyük ayıcık (1) büyük mekanik adam (1) büyük mekanik adam büyük aşk (1) can yücel anladım (1) canakkale (1) canan tan (1) capraz ates (1) casper (1) casper cep telefonu (1) casper via a3 plus (1) cep telefonu (1) ceviz ağacı (1) ceviz ağacının altında oturmak (1) chichen itza piramidi (1) christmas gift (1) cilt bakımı (3) cok seversin bazen (1) cristmas (1) cumalıkızık (2) çakıl çikolata (1) çakıl taşı çikolata (1) çanakkale (1) çanakkale savaşı (1) çanakkale şehitler abidesi (1) çapraz ateş (1) çarpı işi (1) çınar ağacı (1) çıplak ayaklıydı gece (1) çiçek (3) çiçek arabası (1) çiçek çeşitleri (1) çiçekler (5) çiğ köfte (1) çikolata (1) çilek soslu kup (1) çilekli kup (1) çilekli muhallebi (1) çilekli tatlı (1) çin seddi (1) çizgi roman (1) çizim (1) çizimlerim (1) çocuk olmak (1) çocuk oyunları (1) çocukken oynadığımız oyunlar (1) çocuklar (1) çocukların ilginç soruları (1) debbie macomber (2) dedektif (1) dedektif filmi (1) dedektiflik filmleri (1) deep tone (1) deeptone (1) deeptone kitap (1) dekorasyon (2) dekorasyon fikirleri (5) dengesiz iş arkadaşı (1) deniz (3) deniz yıldızı (1) devlet tiyatrosu (1) deyim (1) deyimler (1) deyimlerin oluşma hikayesi (1) dıy (1) dingonun ahırı (1) diyet (7) diyet günlüğüm (5) diyet listem (5) diyet listesi (4) diyet yapıyorum (5) diyetimin 12. günü (1) diyetimin 15. günü (1) diyetimin 2. günü (1) diyetimin 3. günü (1) doğadan (1) doğal peeling (2) doğu almanya (1) doğum destekçisi (1) doğum günü (1) doğum izni (1) doğum koçu (1) doktor şikayet (1) doktora küsmek (1) dolap çevirmek (1) dolmuş (2) dolmuş maceraları (1) dolunay (1) don (1) donmuş gül (1) dostluk (2) doula (1) dram filmi (2) duygu mimi (1) duygular (1) duygulara yolculuk (3) duygusal film (1) duygusallık (1) dügün dernek (1) düğün (1) düğün dekorasyon örnekleri (1) düğün dekorasyonu (1) düğün dernek (1) düğün dernek film (1) düğün organizasyon (1) düğün organizasyon fikirleri (1) düğün organizasyonu (1) düğün renkleri (1) düğün temaları (1) dünyanın 7 harikası (1) dünyanın 7 yeni harikası (1) e-gurme (5) e-gurme.com (5) ekşi sözlük (1) ekşi sözlük kahve tadında (1) el yapımı hediyeler (1) el yapımı yılbaşı süsleri (1) elif şafak mahrem (1) elif şafak siyah süt (1) elmalı kurabiye (1) elmalı kurabiye tarifi (1) elmalı pasta (1) elmalı şeker (1) elmalı turta (1) elmalı turta tarifi (1) en iyi yabancı film (1) en son yürekler ölür (1) Erkan Sarıyıldız (1) eski hamam (1) eşref saati (1) etamin (2) etamin pano (1) eti gurme (1) eti karam (1) eti karam bitter çikolata (1) eti karam gurme (1) eti süt burger (1) ev modelleri (1) evde kahve yapımı (1) evde peeling (1) eylül (1) fana (1) fanaa (1) fanaa değerlendirme (1) fanaa yorum (1) fanatik (1) fantastik filmler (1) farkında olmk (1) farkındalık (1) feribot (1) fındık (1) film (2) film gibi rüya (1) film yorumu (1) filmler (21) frankenstien (1) frankenstien ölümsüzlerin savaşı (1) frankeştayn (1) gajini (1) garip evler (1) garip şekilli evler (1) gebelikte 8.ay (1) gelibolu (1) gerçeklerim (1) gerilim filmi (1) geviş getirme (1) gezi rehberi (27) ghajini (1) ghajini değerlendirme (1) ghajini yorum (1) gif (2) gina carano (1) glikoz (1) göbek ad (1) gurme kahve (2) gül (1) gül suyu (1) gülümse (1) güncel (14) güneş (2) güneş alerjisi (1) güneş gözlüğü (1) günlük tutmak (1) hamilelik (2) hamilelik günlüğü (3) hamilelikte kullanılabilecek güneş kremi (1) hamileyim (1) hande altaylı kahperengi (1) handmade cristmas gift (1) hasta hakları (1) hasta oldum (1) hayal (2) hayal kurmak (1) hayal mimi (1) hayalim (1) hayaller (3) hayallerin küçümsenmesi (1) hayat bir oyunsa (1) hayat felsefesi (1) hayatı hissetmek (1) hayattaki en güzel duygu (1) hayattaki ilk anılarım (1) hayvanlar alemi (1) hediye (1) hediye ayıcık (1) hediye fotoğraf makinası (1) hediye günlük (1) hergün (1) hıdırellez (1) hikaye (3) hindistan (1) hobi (1) horoz saldırısı (1) hoşgörü (1) house (1) huzur (1) huzur bulduğum mim (1) hükümet kadın (1) hükümet kadın 2 (1) hükümet kadın2 (1) hükümet kadını (1) hükümet kadını 2 (1) hüzün maskesi (1) hüzün şiiri (1) ic dökme yazisi (1) igne isi (1) ihsan oktay anar (1) ilginç evler (1) inci (1) incir (1) insan hergün (1) insan olmak (1) interesting houses (1) ipek çiçeği (1) ipek han (1) ipekhan (1) isim analizi (1) isim bulma (1) isim enerjisi (1) isim soyisim uyumu (1) isimlerin enerjesi (1) işleme (1) italya (1) iyiki doğdum (1) izmir (4) izmir asansör (1) izmir deniz (2) İzmir Kordon Boyu (1) izmir kuşadası (1) izmir şirince (1) japon efsanesi (1) johnny deep (1) kabak tadı vermek (1) kadınlar günü (1) kafa tokuşturmak (1) kahperengi (1) kahraman tazeoğlu (1) kahraman tazeoğlu şiirleri (1) kahve (6) kahve ağacı (1) kahve çeşitleri (2) kahve fincanı (1) kahve kokusu (1) kahve maskesi (1) kahve peelingi (1) kahve satış sitesi (1) kahve tadında (5) kahve tadında blog (1) kahveni kişiselleştir (1) kahveni yarat (1) kaldırım boyama (1) kaliteli kahve (1) kalp (1) kalpli hediye (1) kalpli kahve fincanı (1) kalpli kart (1) kanatlarım var ruhumda (1) kapı (1) kapı resimleri (1) kar (3) kar manzaraları (3) kar manzaralari (1) kara kalem (1) karadeniz (3) karadeniz gezisi (3) karakalem (1) karakalem çalışmaları (1) karakalem çizim (1) karalama (1) karaman (1) karamanın tarihçesi (1) karamanın tarihi (1) karanfil (1) karaoke (1) kararlar (1) karavan hayali (1) karga (1) karga film (1) karga filmi (1) karikatür (2) karmaşık rüyalar (1) karşıyaka (2) kart (1) kaska yok muska var (1) kaya maya (1) kedi (1) kedi tırnağı (1) kemer (1) kenan imirzalıoğlu (1) khaled hosseini (1) kırağı (1) kış (2) kış pikniği (1) kız bebek (1) kız bebek ismi (1) kızım geliyor (1) kibar şoför (1) kilolara elveda (1) kitap (1) Kitap aşkına (1) kitap ayracı (1) kitap ayracı yapımı (1) kitap dekorasyonları (1) kitap dolap (1) kitap oturma grubu (1) kitap saksı (1) kitap sehpa (1) kitap tutkunlarına harika dekorasyon fikirleri (1) kitap yatak (1) kitaplar (21) kitaplık (1) kombin (2) komedi filmi (2) komedi filmleri (2) komik karikatürler (1) konya (3) konya mevlana (1) kordon (1) kordon boyu (1) korku filmi (1) koyboy filmi (1) koyun (2) köpek gezdirmek (1) köy evi (1) kuantum isim analizi (1) kucuk mutluluklar pastanesi (1) kullanmadığın eşyaları ver (1) kurabiyeler (1) kurtarıcı isa heykeli (1) kuş adası (1) kuş yuvası (1) kuşadası (1) kuşlar (1) kuşların dansı (1) kuzen (1) kuzu (1) küçük mucizeler dükkanı (2) küçük mucizeler dükkanı serisi (2) küçük mutluluklar pastanesi (1) la roche posay (1) la roche posay effaclar (1) lale (1) laleler (1) larende (1) laz uşağu (1) machu picchu (1) maden faciası (1) mağara (1) mahrem (1) makale (1) martı yayınları (1) martılar (2) martılar ve deniz (2) mary ellen taylor (1) masal (1) maske (1) maskeli süvari (1) maskeli süvari jonny deep (1) maskeli süvari yorum (1) meçhul asker (1) mekanik adam (1) menekşe (1) meram (1) meram bağları (1) meram köprüsü (1) merhaba anlamı (1) merhamet (1) merhamet dizisi (1) mevlana (1) mevlana sözleri (1) mevlananın ölümü (1) mevsimler (1) mim (5) mim yazısı (10) Mimlendim (12) minibüs (2) minyatür (1) moda (2) muhabbet (1) murat cemcir (1) Murhpy Kanunları (1) mutfağım (1) mutlu yıllar (1) muzlu pasta (1) müzik (1) müzik kutusu (1) nazo ablanın yeri (1) nescafe (1) nikon (1) nikon fotoğraf makinası (1) nisan 1 şakası (1) nurgül yeşilçay (1) o uyuduğunda (1) oblivion (1) oblivion değerlendirme (1) oblivion yorumları (1) olasılıksız (1) olasılıksız adam fawer (1) one week (1) one week film (1) ordan burdan (6) ordan burdan vol.12 (1) ordan burdan vol.5 (1) ordan burdan vol.9 (1) orjinal evler (1) oscar ödüllü film (1) oscar ödüllü filmler (3) osman sınav (1) oyun (1) öldükten sonra başka bir insan olarak doğmak (1) ölmeden önce izlenmesi gereken filmler (1) ölümcül oyuncaklar (1) ölümcül oyuncaklar kemikler şehri (1) ölümcül oyuncaklar serisi (1) ösym (1) özel günler çayı (1) özlem (1) papatya (1) parabensiz güneş kremi (1) parabensiz temizleyici jel (1) pasta (1) peeling (1) peluş ayı (1) pencere (1) pencere resimleri (1) petra antik kenti (1) peynir ve rüya (1) piknik (2) pinhani (1) pinhani yitirmeden (1) pipo (1) planlar (1) politik dram (1) politik film (1) porland (1) psikolojik bilim kurgu filmleri (1) psikolojik filmler (1) puslu kıtalar atlası (1) reenkarnasyon (1) rejim (4) reklam (4) rengarenk (1) renkli araba (1) roma kolezyum (1) roman (1) romantik (2) romantik film (3) romantik komedi (3) ronin (1) rüya (4) rüya alemi (1) saat kulesi (2) sabır (1) sade ve derin (1) sadece bir kelime mimi (1) sağlıklı beslenme (1) sahil kasabası (1) sahil kasabası hayali (1) sakız (1) sakız çiçeği (1) salıncak (1) samsun (1) samsun atatürk evi (1) samsun atatürk müzesi (1) samsun gezisi (1) samuray (1) samuray savaşçıları (1) sana dokunmak (1) sanbahar resmi (1) sardunya (2) sardunya çiçeği (1) sarı çiçek (1) sarı yapraklar (1) seni içimden terkediyorum (1) seni içimden terkediyorum kahraman tazeoğlu (1) sevgi (4) sevgili kartları (1) sevgililer günü (1) sevgililer günü hediyesi (1) sevgililer günü için kart (1) sevgiliye hediye (1) sevimli ayıcık (1) shakespeare in love (1) sherlock holmes serisi (3) sıla (1) sille (3) siyah süt (1) siyah süt elif şafak (1) siyaset (1) soğuk (2) sokak boyama (1) soma (1) son yolculuk (1) sonbahar (2) spor (1) strange house (1) strange houses (1) sucuklu yumurta (1) sülfür gazı (1) sümbül (1) süper ay (1) sütaş süzme peynir (1) sütlü tatlılar (1) şah-mat (1) şaka (1) şarkı (1) şeb-i arus (1) şebi arus (1) şefkat tepe (1) şehitler abidesi (1) şehitlik (1) şehrazat (1) şehriyar (1) şeker (1) şiirler (10) şirin sahil kasabası (1) şirince (1) şirince kasabası (1) şirince köyü (1) şükür (1) şüphe asla uyumaz (1) tac mahal (1) tadını çıkarmak (1) tag (1) takip ettiğim bloglar (1) tanıtım (16) taş ev (1) taş koleksiyonu (1) taş plak (1) tatlı (2) tavuk kanat (1) tavuk manyağı (1) tavus baba türbesi (1) taze kahve (1) telefon (1) thank you (1) the crown (1) the crown film (1) tınaztepe mağarası (1) tırtıl (1) tırtıl cinsi (1) tırtıl çeşitleri (1) tırtıl türleri (1) tirilye (1) tiyatro (1) tuğçe kazaz (1) turtalar (1) türk filmi (2) türk kahvesi (2) türk sineması (1) türkçe parkı (1) tüylü ayı tırtılı (1) twitter (1) uçan balonlar (1) uçurtma avcısı (1) uçurtma avcısı yorum (1) uçutma avcısı kitabı (1) ukrayna aşk tüneli (1) ukrayna klevan aşk tüneli (1) umuda doğru (2) umut etmek (1) uzun hikaye (7) uzun hikaye 2 (1) uzun hikaye 3 (1) uzun hikaye 4 (1) uzun hikaye 5 (1) uzun hikaye 6 (1) uzun hikaye filmi (1) v (1) v for vendetta (1) verrr (1) verrr.com (1) vuslat (1) www.e-gurme.com (2) yağmur (3) yağmur şiiri (1) yalnızlık (2) yapraklar (1) yavru kuş (1) ye dua et sev (1) ye dua et sev filmi (1) yelpaze (1) yeni banner (1) yerli filmi (1) yeşil (1) yeşilırmak (1) yıl başı (1) yılbaşı (2) yılbaşı süsleri (1) yolculuk (1) yöresel kahve çekirdekleri (1) yumurta kabuğu sanatı (1) yumurta kabuğu süsleme sanatı (1) yumurta kabuklarından yapılanlar (1) yumurta sanatı (1) yumurta süsleme (1) yumurta süsleme sanatı (1) zafer bayramı (1) zayıflama (1) zaz (1) zeytinbağı (1)