2 Ekim 2014 Perşembe

Anneliğe Adım Adım Vol.3


*Bugün itibariyle 32. haftaya girdik bebeğim.
Artık kocaman göbüşüme sığamaz olmaya başladın :)
Daha çok hareketlisin.
Ve daha çok tepki veriyorsun seslere.
Boyun 41 cm, kilon 1600 gr'dı iki hafta önce.
Doktorumuz bile şaşırdı ne kadar uzun boyu diye.
Selvi boylu olacak benim kızım :)


*Bu hafta sonunda doğum iznim başlıyor.
Ama çalışabilir kağıdı alıp devam etmeyi düşünüyorum biraz daha.
Sonuçta ne kadar geç başlarsam o kadar iyi.
Prensesimle daha çok zaman geçirmek daha önemli benim için.
Tabii sağlığım el verdiği müddetçe.


*Bebek odamızı da yaptırıyoruz istediğimiz gibi.
Zaman geçtikçe heyecan daha çok artıyor.
Şimdi odanın dizaynı ile ilgili herşeyi planlıyorum kafamda.
Pembe beyaz bir dekorasyonun olacak.
Mobilyaların beyaz, aksesuarların pembiş olacak :)
Prensesime en güzeli yakışır :)


*Daha çok okuyorum, daha çok araştırıyorum.
Ya yapamazsam, ya eksik kalırsam düşünceleri sarıp sarmalıyor sürekli.
Nasıl anne olunur bilmiyorum ki ben....
Diyorlar ki o melek doğunca, sen herşeyi biliyormuşsun gibi o his sana verilecek.
Annelik iç güdüsel birşey, önceden anne olunmaz.
Ne kadar okursan oku, kucağına almadan anlayamazsın o duyguyu.
Düşünüyorum, olur mu gerçekten?
Her anne bebeğinden öğrenirmiş anneliği.
Bende seninle öğreneceğim herşeyi meleğim.
Bütün korkulara rağmen, seni her an sarıp sarmalayacağım söz veriyorum.


*Bütün hayallerimiz minik melek için.
Her gece hayaller kuruyoruz.
İki ay sonra aramızda bir melek uyuyacak ve
biz her an sana baktıkça daha çok şükredeceğiz seni bize verene.
Kokunu çekeceğiz içimize.
Yetmeyecek her an seni izleyeceğiz,
 bu bizim meleğimiz mi diye sevincimiz katlanacak.
Çok garip bir duygu bu.
En iyisi zaman çabuk geçsin :)



*Bütün aile öyle heyecanlı ki!
Dedecik gitmiş herşeyimizi almış kızım.
Bize bişey kalmamış :)
Şimdiden öyle şanlısın ki, geldiğinde nasıl olur bilmiyorum.
Daha anne baba başlamamışken hazırlıklara,
diğer aile bireyleri bitirdiler bile hazırlıkları :)
Anneanne yelekler hırkalar patikler örüyor.
Dede her gördüğü şeyi (pişik kremlerini bile :)) almış.
Teyzecik ilk kez örgü örmeyi öğrendi senin için :)
Halacık beşiğini aldı getirdi en güzelinden :)
Babaanne kocaman bir paketle,
 öyle cici şeyler gönderdi ki hepsini giydirmek için sabırsızlanıyorum :)
Bizim mutluluğumuz sizin mutluluğunuz biliyorum.
İyiki varsınız.
Allah başımızdan eksik etmesin sizi.
Hepinizi çoook seviyoruz biz değil mi prensesim :)


*Birazcıkta kendimden bahsediyim.
Ayaklarımın şişmesi havaların biraz serinlemesiyle azaldı.
Ama hala akşamları yukarı dikmek zorunda kalıyorum.
Tek derdim planladığım gibi bir yürüyüş sistemi oturtamadım :(
İşten çık eve git, yemek faslı derken zor atıyorum kendimi koltuğa.
Yürüyüşlerimi çok ihmal ettim.
Doğum izninde telafi edeceğim ama umarım :)


*Kızımın pozisyonu değişince daha da acı çeker oldum :)
Neden mi? 
Çünkü bizim miniğin ayakları kaburgalarımda.
Bildiğin gerilip dayadı ayaklarını kaburgama, nefes alamıyorum bazen.
Konuşuyorum hadi bitanem indir ayağını biraz diye,
minik cadı rahatsız edilince sinirle vuruyor ayağını iyice :D
Şimdiden başladık savaşmaya :)
Hadi gözümüz aydın :D


*Dün gece öyle hareketliydi ki prenses, 
yatağa yattığım da saat gecenin 12 buçuğuydu.
Ve ben öyle yorgunum ki uyumaya can atıyorum.
Bizim minik dans ediyor içimde o arada :D
Büyüdükçe dışarıdan da karnım bi o yana bi bu yana dönüyor tabiki :)
Yalnızız evde, bir meleğim bir ben.
Konuşmaya başladım.
"Fındığım biliyorum orası çok sıkıcı ve sen çok sıkılıyorsun.
Ama ben öyle çok yoruldum ki, azıcık uyusam bile yetecek.
Hadi bitanem uyuyalım artık.
İkimizin de ihtiyacı var buna" dedim.
İlk önce durup sesimi dinledi.
Sonra bir anda son pozisyonunu aldı ve uyudu :)
Öyle şaşırdım ki!
Bu mucize değil de ne?
Daha karnındayken annesinin duygularını hisseden onu anlayan bir melek var.
Rabbime şükürler olsun bu duyguyu bana yaşattığı için.
Sabah da ikimiz birlikte uyandık ve gece boyunca hiç rahatsız etmedi beni minik meleğim.
Ve ben ona daha çok aşık oldum :)


*Yaklaşık 2 hafta sonra kontrolümüz var.
3. trimesterdeyiz ve doğal olarak her geçen an seni bana yaklaştırıyor.
Bakalım ne zaman geleceksin, bu kontrolümüzde az çok belli olacak.
Heyecanla bekliyorum her zaman ki gibi :)




14 yorum:

  1. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etmiş, son haftalar artık bol bol dinlenin :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiinn :) Aynen son haftalar ama ben hala çalışıyorum. Bebişimle geçireceğim zamanları düşünüp biraz daha erteliyorum dinlenmeyi :)
      Hoşgeldiniz, teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil
  2. Sağlıkla, sıhhatke Allah kucağınıza almayı nasip etsin.İnşallah buradan büyüme sürecini de takip edicez...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiinnn, inşallah diyorum canı gönülden :)
      Umarım paylaşabilirim büyüme sürecini de. Hep birlikte paylaşırız hem deneyimlerimizi ):

      Sil
  3. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Ne güzel anlatmışsın anneliği... Ben de birşeyler ekleyim o zaman. Onu kucağına alınca gözlerin dolacak, ağlamasın diye yanından ayrılmayacaksın, mutfakta sesi yankılanacak, her dakika kulaklarında onun sesini duyacaksın, kokusunu içine çekeceksin, dünyanın en güzel kokusu olduğunu hissedeceksin, ağlayınca sen de ağlayacak, mutlu olunca sen de mutlu olacaksın. Canı yandığında kalbine bir bıçak saplanmış gibi acıyacak, için yanacak, onunla korkup onunla cesaretleneceksin. Ha bir de ömür boyu onun için yaşayacaksın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun, inşallah. Asıl siz öyle güzel anlatmışsınız ki, hemen doğsun istedim, beklemesin daha fazla. O kokuyu hissettim sanki, içime çektim bende en derinden. Ah ne güzel kelimeler bunlar. Ancak bir "Anne"nin anlayabileceği ve böyle güzel anlatabileceği duygular... Tüm anneler ayrı özel artık benim için. Siz de en güzel annelerdensiniz belli ki. Allah miniklerimizle huzur ve sağlık dolu bir ömür nasip etsin hepimize. Bu güzel yorum için de ayrıyeten teşekkür ederim, öyle duygulandım ki... Tarifi mümkün değil...

      Sil
  4. Senin minik aşkınla olan satırlarını okurken duygulanıyorum, gözlerim doluyor. Allahım sizi çok çok mutlu etsin. O minik güzelliği sağlıklı bir şekilde sana versin ve seninle bir ömür boyu musmutlu yaşasın:) Söyle ona kalksın yatmasın annesinin elini öpsün bayram bugün bayram :))) Hayırlı bayramlar canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyyy, benim de sizin bu güzel yorumlarınızı okurken gözlerim doluyor inanın :) Çok çok teşekkür ederim ben. Allah herkesin kalbindeki o mutluluğu huzuru versin inşallah. Amin diyorum dualarınıza tüm kalbimle :)
      Bayramda tatlılarla hop hop oynadı miniğim teyzesi, hiç durmadı ki :) İyi bayramlar öpüyorum :)

      Sil
  5. Allah hayirla kucagina almayi nasip etsin.ne kadar uzun zamandir girmemisim bloguna, ben hamile oldugunu bilmiyordum,32.haftaya gelmissiniz, ben 33+ 4 de bebeklerimi dunyaya getirdim su an 6 aylik 3 minik adamla yasiyorum :)) bir kizim olsun cok isterdim. Annelik cokguzel cok zor bir olay.Allah butun annelere sabir versin saglicakla kal, bol bol dinlen, arastir, hayal kur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım :) Evet sen bayadır yoksun ama, bende merak ediyordum seni. Oyyy çok erken olmuş ama kolay değil üçüz bebek. Maşallah kocaman olmuşlar :) Allah sana kolaylıklar versin canım, bir anda üç tane bebişin oldu bu her anneye nasip olmaz. Tabi birde büyürken ki zorlukları var. Sevapların katlanacak :) Bu minik adamlar büyüsün belki ilerde bir de kızın olur :) Ben bir tanesi için nasıl başaracam diyorum ki senin işin çok daha zor, dualarım seninle....
      Amin canım çok sağol. Hayaller olmasa olmaz ki zaten. Seni de minikleri de öpüyorum çok. Allah kolaylıklar versin hepimize :)

      Sil
  6. Maşaallah İnşaallah saglıkla alırsın kucagına bebegını. Rabbım nazarlardan saklasın ^_^
    Çok kocaman opucukler prensese ♥ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, amiiinnn :)
      Oda seni kocaman öpüyomuş bak, bana söyledi şimdi :) ♥

      Sil
  7. Ay ben bile heyecan yaptim yahu :) Canim bu arada blog adresim degsiti www.ahukader.de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı senin başına :) Farkettim canım yoksun bayadır. Hemen geliyorum ziyaretine :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Görüntüleme Sayısı

Etiketler

1 hafta (1) 1 hafta filmi (1) 1 nisan şakası (1) 29 haftalık gebelik (1) 29.haftada neler oluyor (1) 30 ağustos (1) 32 haftalık gebelik (1) 3d boyama (1) 3d kaldırım boyama (1) 3d kaldırım sanatı (1) 3d sokak sanatı (1) 47 ronin (1) 8 aylık hamilelik (1) 8.ay (1) a beautiful mind (1) aamir khan (1) abd filmleri (3) acı biber (1) açlık oyunları (3) açlık oyunları serisi (3) adam fawer (1) agzınla kuş tutmak (1) ağaç ev (1) ahmet kural (1) ahmet ümit (2) ahşap ev (2) aile hekimi (1) akasya (1) akasya ağacı (1) akıl oyunları (1) aksiyon filmi (5) aksiyonlu rüyalar (2) aktekke camii (1) alaçam (1) alaçam ormanı (1) alaycı kus (1) alaycı kuş (1) alaycı kuş yorum (1) alaycı kuş yorumları (1) alo (1) amasya (1) amasya evleri (1) amasya kalesi (1) amasya köprüsü (1) amasya saat kulesi (1) amasya tarihi (1) anadolu sigorta (1) anladım (1) anladım şiiri (1) anlamlı isimler (1) anne çocuk aynı kıyafet (1) anne çocuk kıyafetleri (1) anne karnında bebek (1) anne kız aynı kıyafet (1) anne kız ayni kıyafet (1) anne kız kıyafetleri (1) anne kız kombin kıyafet (1) anne kız kombinleri (1) anne kus (1) anne olmak (3) anneliğe adım adım (3) anneliğe adım adım vol.3 (1) anneyim ben (2) anneysen eger (1) apocalypto (1) apocalypto filmi (1) apokalipto (1) apokalipto yorum (1) araba arkası yazısı (2) araba hırsızı (1) araf (1) argan (1) argan yağı (1) artistlik yapmak (1) asansör (1) aşık shakespeare (1) aşk (5) aşk filmi (2) aşk kırmızı (1) aşk kırmızı filmi (1) aşk tüneli (1) aşka dair (9) atatürk evi (1) atatürk müzesi (1) atatürk ormanı (1) atatürk parkı (1) ateş pahası (1) ateşi yakalamak (1) ay (1) ay fotoğrafları (1) ay resimleri (1) ayder yaylası (1) ayıcık (1) aynalı mağara (1) ayraç (1) ayyar hamza (1) ayyar hamza oyunu (1) azim (1) baaddin (1) baaddin marley (1) baattin (1) baattin karikatür (1) baattin marley (1) baattin sözleri (1) baba çocuk aynı kıyafet (1) baba kuş (1) baba oğul aynı kıyafet (1) baba oğul kıyafetleri (1) baba oğul kombini (1) bahar (1) bahar çiçekleri (3) bahçe dekorasyon (2) bahçe dekorasyon fikirleri (2) bahçe dizayn (1) bahçe düzenleme (1) bahçemde yeşeren umutlar (1) bahçemde yeşeren umutlar debbie macomber (1) bali (1) balkon dekorasyon (1) balkon dekorasyon fikirleri (1) balkon dekorasyon örnekleri (1) balkon dekorasyonu (1) balkon mobilyaları (1) balonlu ev (1) banner (1) başında kavak yelleri esmek (1) başkalarının hayatı (1) bazen (1) bebeğim (1) bebek (1) bebek hazırlıkları (1) bebek kıyafeti (2) bebek odası (1) bembeyaz (1) ben seni bu yağmurla sevdim (1) berlin duvarı (1) beyşehir (1) biber gazı (1) bilim kurgu (1) bilinçaltı rüyaları (1) bin bir gece masalları (1) binbir gece (1) binbir gece masalları (2) bir elmanın yarısı (1) bir ses böler geceyi (1) bir yumak mutluluk (1) bir yumak mutluluk debbie macomber (1) biri beni götürsün ve burada bıraksın (2) bitter çikolata (1) blog (3) blog görüntülenme sayısı (1) blogcan pabucu yarım çık dışarıya oynayalım (1) blogum 1 yaşında (1) blogum yenilendi (1) bonbonelle (1) börek (1) brandon lee (1) brandon lee ölümü (1) bu deyimler nereden geldi (1) bugün benim doğum günüm (1) bursa (3) bursa alaçam (1) bursa atatürk ormanı (1) bursa hanları (1) bursa inciri (1) buz (1) büyük aşk (1) büyük ayıcık (1) büyük mekanik adam (1) büyük mekanik adam büyük aşk (1) can yücel anladım (1) canakkale (1) canan tan (1) capraz ates (1) casper (1) casper cep telefonu (1) casper via a3 plus (1) cep telefonu (1) ceviz ağacı (1) ceviz ağacının altında oturmak (1) chichen itza piramidi (1) christmas gift (1) cilt bakımı (3) cok seversin bazen (1) cristmas (1) cumalıkızık (2) çakıl çikolata (1) çakıl taşı çikolata (1) çanakkale (1) çanakkale savaşı (1) çanakkale şehitler abidesi (1) çapraz ateş (1) çarpı işi (1) çınar ağacı (1) çıplak ayaklıydı gece (1) çiçek (3) çiçek arabası (1) çiçek çeşitleri (1) çiçekler (5) çiğ köfte (1) çikolata (1) çilek soslu kup (1) çilekli kup (1) çilekli muhallebi (1) çilekli tatlı (1) çin seddi (1) çizgi roman (1) çizim (1) çizimlerim (1) çocuk olmak (1) çocuk oyunları (1) çocukken oynadığımız oyunlar (1) çocuklar (1) çocukların ilginç soruları (1) debbie macomber (2) dedektif (1) dedektif filmi (1) dedektiflik filmleri (1) deep tone (1) deeptone (1) deeptone kitap (1) dekorasyon (2) dekorasyon fikirleri (5) dengesiz iş arkadaşı (1) deniz (3) deniz yıldızı (1) devlet tiyatrosu (1) deyim (1) deyimler (1) deyimlerin oluşma hikayesi (1) dıy (1) dingonun ahırı (1) diyet (7) diyet günlüğüm (5) diyet listem (5) diyet listesi (4) diyet yapıyorum (5) diyetimin 12. günü (1) diyetimin 15. günü (1) diyetimin 2. günü (1) diyetimin 3. günü (1) doğadan (1) doğal peeling (2) doğu almanya (1) doğum destekçisi (1) doğum günü (1) doğum izni (1) doğum koçu (1) doktor şikayet (1) doktora küsmek (1) dolap çevirmek (1) dolmuş (2) dolmuş maceraları (1) dolunay (1) don (1) donmuş gül (1) dostluk (2) doula (1) dram filmi (2) duygu mimi (1) duygular (1) duygulara yolculuk (3) duygusal film (1) duygusallık (1) dügün dernek (1) düğün (1) düğün dekorasyon örnekleri (1) düğün dekorasyonu (1) düğün dernek (1) düğün dernek film (1) düğün organizasyon (1) düğün organizasyon fikirleri (1) düğün organizasyonu (1) düğün renkleri (1) düğün temaları (1) dünyanın 7 harikası (1) dünyanın 7 yeni harikası (1) e-gurme (5) e-gurme.com (5) ekşi sözlük (1) ekşi sözlük kahve tadında (1) el yapımı hediyeler (1) el yapımı yılbaşı süsleri (1) elif şafak mahrem (1) elif şafak siyah süt (1) elmalı kurabiye (1) elmalı kurabiye tarifi (1) elmalı pasta (1) elmalı şeker (1) elmalı turta (1) elmalı turta tarifi (1) en iyi yabancı film (1) en son yürekler ölür (1) Erkan Sarıyıldız (1) eski hamam (1) eşref saati (1) etamin (2) etamin pano (1) eti gurme (1) eti karam (1) eti karam bitter çikolata (1) eti karam gurme (1) eti süt burger (1) ev modelleri (1) evde kahve yapımı (1) evde peeling (1) eylül (1) fana (1) fanaa (1) fanaa değerlendirme (1) fanaa yorum (1) fanatik (1) fantastik filmler (1) farkında olmk (1) farkındalık (1) feribot (1) fındık (1) film (2) film gibi rüya (1) film yorumu (1) filmler (21) frankenstien (1) frankenstien ölümsüzlerin savaşı (1) frankeştayn (1) gajini (1) garip evler (1) garip şekilli evler (1) gebelikte 8.ay (1) gelibolu (1) gerçeklerim (1) gerilim filmi (1) geviş getirme (1) gezi rehberi (27) ghajini (1) ghajini değerlendirme (1) ghajini yorum (1) gif (2) gina carano (1) glikoz (1) göbek ad (1) gurme kahve (2) gül (1) gül suyu (1) gülümse (1) güncel (14) güneş (2) güneş alerjisi (1) güneş gözlüğü (1) günlük tutmak (1) hamilelik (2) hamilelik günlüğü (3) hamilelikte kullanılabilecek güneş kremi (1) hamileyim (1) hande altaylı kahperengi (1) handmade cristmas gift (1) hasta hakları (1) hasta oldum (1) hayal (2) hayal kurmak (1) hayal mimi (1) hayalim (1) hayaller (3) hayallerin küçümsenmesi (1) hayat bir oyunsa (1) hayat felsefesi (1) hayatı hissetmek (1) hayattaki en güzel duygu (1) hayattaki ilk anılarım (1) hayvanlar alemi (1) hediye (1) hediye ayıcık (1) hediye fotoğraf makinası (1) hediye günlük (1) hergün (1) hıdırellez (1) hikaye (3) hindistan (1) hobi (1) horoz saldırısı (1) hoşgörü (1) house (1) huzur (1) huzur bulduğum mim (1) hükümet kadın (1) hükümet kadın 2 (1) hükümet kadın2 (1) hükümet kadını (1) hükümet kadını 2 (1) hüzün maskesi (1) hüzün şiiri (1) ic dökme yazisi (1) igne isi (1) ihsan oktay anar (1) ilginç evler (1) inci (1) incir (1) insan hergün (1) insan olmak (1) interesting houses (1) ipek çiçeği (1) ipek han (1) ipekhan (1) isim analizi (1) isim bulma (1) isim enerjisi (1) isim soyisim uyumu (1) isimlerin enerjesi (1) işleme (1) italya (1) iyiki doğdum (1) izmir (4) izmir asansör (1) izmir deniz (2) İzmir Kordon Boyu (1) izmir kuşadası (1) izmir şirince (1) japon efsanesi (1) johnny deep (1) kabak tadı vermek (1) kadınlar günü (1) kafa tokuşturmak (1) kahperengi (1) kahraman tazeoğlu (1) kahraman tazeoğlu şiirleri (1) kahve (6) kahve ağacı (1) kahve çeşitleri (2) kahve fincanı (1) kahve kokusu (1) kahve maskesi (1) kahve peelingi (1) kahve satış sitesi (1) kahve tadında (5) kahve tadında blog (1) kahveni kişiselleştir (1) kahveni yarat (1) kaldırım boyama (1) kaliteli kahve (1) kalp (1) kalpli hediye (1) kalpli kahve fincanı (1) kalpli kart (1) kanatlarım var ruhumda (1) kapı (1) kapı resimleri (1) kar (3) kar manzaraları (3) kar manzaralari (1) kara kalem (1) karadeniz (3) karadeniz gezisi (3) karakalem (1) karakalem çalışmaları (1) karakalem çizim (1) karalama (1) karaman (1) karamanın tarihçesi (1) karamanın tarihi (1) karanfil (1) karaoke (1) kararlar (1) karavan hayali (1) karga (1) karga film (1) karga filmi (1) karikatür (2) karmaşık rüyalar (1) karşıyaka (2) kart (1) kaska yok muska var (1) kaya maya (1) kedi (1) kedi tırnağı (1) kemer (1) kenan imirzalıoğlu (1) khaled hosseini (1) kırağı (1) kış (2) kış pikniği (1) kız bebek (1) kız bebek ismi (1) kızım geliyor (1) kibar şoför (1) kilolara elveda (1) kitap (1) Kitap aşkına (1) kitap ayracı (1) kitap ayracı yapımı (1) kitap dekorasyonları (1) kitap dolap (1) kitap oturma grubu (1) kitap saksı (1) kitap sehpa (1) kitap tutkunlarına harika dekorasyon fikirleri (1) kitap yatak (1) kitaplar (21) kitaplık (1) kombin (2) komedi filmi (2) komedi filmleri (2) komik karikatürler (1) konya (3) konya mevlana (1) kordon (1) kordon boyu (1) korku filmi (1) koyboy filmi (1) koyun (2) köpek gezdirmek (1) köy evi (1) kuantum isim analizi (1) kucuk mutluluklar pastanesi (1) kullanmadığın eşyaları ver (1) kurabiyeler (1) kurtarıcı isa heykeli (1) kuş adası (1) kuş yuvası (1) kuşadası (1) kuşlar (1) kuşların dansı (1) kuzen (1) kuzu (1) küçük mucizeler dükkanı (2) küçük mucizeler dükkanı serisi (2) küçük mutluluklar pastanesi (1) la roche posay (1) la roche posay effaclar (1) lale (1) laleler (1) larende (1) laz uşağu (1) machu picchu (1) maden faciası (1) mağara (1) mahrem (1) makale (1) martı yayınları (1) martılar (2) martılar ve deniz (2) mary ellen taylor (1) masal (1) maske (1) maskeli süvari (1) maskeli süvari jonny deep (1) maskeli süvari yorum (1) meçhul asker (1) mekanik adam (1) menekşe (1) meram (1) meram bağları (1) meram köprüsü (1) merhaba anlamı (1) merhamet (1) merhamet dizisi (1) mevlana (1) mevlana sözleri (1) mevlananın ölümü (1) mevsimler (1) mim (5) mim yazısı (10) Mimlendim (12) minibüs (2) minyatür (1) moda (2) muhabbet (1) murat cemcir (1) Murhpy Kanunları (1) mutfağım (1) mutlu yıllar (1) muzlu pasta (1) müzik (1) müzik kutusu (1) nazo ablanın yeri (1) nescafe (1) nikon (1) nikon fotoğraf makinası (1) nisan 1 şakası (1) nurgül yeşilçay (1) o uyuduğunda (1) oblivion (1) oblivion değerlendirme (1) oblivion yorumları (1) olasılıksız (1) olasılıksız adam fawer (1) one week (1) one week film (1) ordan burdan (6) ordan burdan vol.12 (1) ordan burdan vol.5 (1) ordan burdan vol.9 (1) orjinal evler (1) oscar ödüllü film (1) oscar ödüllü filmler (3) osman sınav (1) oyun (1) öldükten sonra başka bir insan olarak doğmak (1) ölmeden önce izlenmesi gereken filmler (1) ölümcül oyuncaklar (1) ölümcül oyuncaklar kemikler şehri (1) ölümcül oyuncaklar serisi (1) ösym (1) özel günler çayı (1) özlem (1) papatya (1) parabensiz güneş kremi (1) parabensiz temizleyici jel (1) pasta (1) peeling (1) peluş ayı (1) pencere (1) pencere resimleri (1) petra antik kenti (1) peynir ve rüya (1) piknik (2) pinhani (1) pinhani yitirmeden (1) pipo (1) planlar (1) politik dram (1) politik film (1) porland (1) psikolojik bilim kurgu filmleri (1) psikolojik filmler (1) puslu kıtalar atlası (1) reenkarnasyon (1) rejim (4) reklam (4) rengarenk (1) renkli araba (1) roma kolezyum (1) roman (1) romantik (2) romantik film (3) romantik komedi (3) ronin (1) rüya (4) rüya alemi (1) saat kulesi (2) sabır (1) sade ve derin (1) sadece bir kelime mimi (1) sağlıklı beslenme (1) sahil kasabası (1) sahil kasabası hayali (1) sakız (1) sakız çiçeği (1) salıncak (1) samsun (1) samsun atatürk evi (1) samsun atatürk müzesi (1) samsun gezisi (1) samuray (1) samuray savaşçıları (1) sana dokunmak (1) sanbahar resmi (1) sardunya (2) sardunya çiçeği (1) sarı çiçek (1) sarı yapraklar (1) seni içimden terkediyorum (1) seni içimden terkediyorum kahraman tazeoğlu (1) sevgi (4) sevgili kartları (1) sevgililer günü (1) sevgililer günü hediyesi (1) sevgililer günü için kart (1) sevgiliye hediye (1) sevimli ayıcık (1) shakespeare in love (1) sherlock holmes serisi (3) sıla (1) sille (3) siyah süt (1) siyah süt elif şafak (1) siyaset (1) soğuk (2) sokak boyama (1) soma (1) son yolculuk (1) sonbahar (2) spor (1) strange house (1) strange houses (1) sucuklu yumurta (1) sülfür gazı (1) sümbül (1) süper ay (1) sütaş süzme peynir (1) sütlü tatlılar (1) şah-mat (1) şaka (1) şarkı (1) şeb-i arus (1) şebi arus (1) şefkat tepe (1) şehitler abidesi (1) şehitlik (1) şehrazat (1) şehriyar (1) şeker (1) şiirler (10) şirin sahil kasabası (1) şirince (1) şirince kasabası (1) şirince köyü (1) şükür (1) şüphe asla uyumaz (1) tac mahal (1) tadını çıkarmak (1) tag (1) takip ettiğim bloglar (1) tanıtım (16) taş ev (1) taş koleksiyonu (1) taş plak (1) tatlı (2) tavuk kanat (1) tavuk manyağı (1) tavus baba türbesi (1) taze kahve (1) telefon (1) thank you (1) the crown (1) the crown film (1) tınaztepe mağarası (1) tırtıl (1) tırtıl cinsi (1) tırtıl çeşitleri (1) tırtıl türleri (1) tirilye (1) tiyatro (1) tuğçe kazaz (1) turtalar (1) türk filmi (2) türk kahvesi (2) türk sineması (1) türkçe parkı (1) tüylü ayı tırtılı (1) twitter (1) uçan balonlar (1) uçurtma avcısı (1) uçurtma avcısı yorum (1) uçutma avcısı kitabı (1) ukrayna aşk tüneli (1) ukrayna klevan aşk tüneli (1) umuda doğru (2) umut etmek (1) uzun hikaye (7) uzun hikaye 2 (1) uzun hikaye 3 (1) uzun hikaye 4 (1) uzun hikaye 5 (1) uzun hikaye 6 (1) uzun hikaye filmi (1) v (1) v for vendetta (1) verrr (1) verrr.com (1) vuslat (1) www.e-gurme.com (2) yağmur (3) yağmur şiiri (1) yalnızlık (2) yapraklar (1) yavru kuş (1) ye dua et sev (1) ye dua et sev filmi (1) yelpaze (1) yeni banner (1) yerli filmi (1) yeşil (1) yeşilırmak (1) yıl başı (1) yılbaşı (2) yılbaşı süsleri (1) yolculuk (1) yöresel kahve çekirdekleri (1) yumurta kabuğu sanatı (1) yumurta kabuğu süsleme sanatı (1) yumurta kabuklarından yapılanlar (1) yumurta sanatı (1) yumurta süsleme (1) yumurta süsleme sanatı (1) zafer bayramı (1) zayıflama (1) zaz (1) zeytinbağı (1)